beantwoord

Trein stopte WEER NIET in Rosmalen

• 28 november 2016
  • 9 reacties
  • 233 Bekeken

Daar ben ik weer. Nee, ik zal het niet hebben over de "ongeplande werkzaamheden" van de afgelopen weken, want niemand weet wat en waar er precies wat gedaan is... Maar graag maak ik weer even melding dat trein 3623, dat is de trein van IC van 08.10 uur het mooie station van Rosmalen weer eens voorbij reed vandaag. Nee, er was niks omgeroepen, de trein reed heel langzaam, maakte de indruk gewoon te stoppen, dus wij liepen al naar de rand van het perron, maar de trein trok gewoon weer op en reed daarna dus zonder te stoppen langzaam voorbij. De app gaf niks aan. Dus als iemand uitleg heeft graag! Voor de volledigheid meld ik er ook nog even bij dat de trein die er na kwam, die van 08.26 bij aankomst zo vol was dat ook hier het merendeel van de reizigers achter moetsen blijven. Ook hiervoor graag uitleg.
Want mijn vorige melding "zou worden doorgegeven", maar ja, nu gebeurt het WEER! Wat gebeurt er eigenlijk met een machinist die dit doet! Krijgt die dat te horen of laten jullie dit gewoon zomaar gebeuren? Want ik lees nooit dat er iemand hier verantwoordelijk wordt gesteld.
In elk geval kon ik met pijn en moeite met de trein van 08.40 met vertraging mee.
Dat is toch bijna 3 kwartier na mijn oorspronkelijke gewenste vertrek.
Wat is er toch aan de hand?
Wat is er bij jullie nog steeds niet goed geregeld?
Wie is degene die hier verantwoording voor draagt?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 november 2016, 21:12

In het vorige topic van Reiziger 1e klas gaf mijn collega al aan dat dit een incident was maar desondanks zijn deze incidenten wel erg vervelend voor de reizigers die hiermee te maken hebben. Ik zal er nogmaals een melding van maken en wil daarbij aangeven dat deze meldingen niet voor niets zijn. Ik hoop ook dat je begrijpt dat wij geen terugkoppeling geven bij klachten over personeel.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge
Jammer dan, deze machinist dacht er duidelijk anders over. Zoals je zelf al zegt, zijn er toch geen sancties.
Reputatie 7
Badge +3
@landrsthrn
De stop in Rosmalen is geen extra stop maar staat gewoon in de dienstregeling. Ook al is de trein vol dan nog zijn er ook reizigers die in Rosmalen willen uitstappen.
In het vorige topic van Reiziger 1e klas gaf mijn collega al aan dat dit een incident was maar desondanks zijn deze incidenten wel erg vervelend voor de reizigers die hiermee te maken hebben. Ik zal er nogmaals een melding van maken en wil daarbij aangeven dat deze meldingen niet voor niets zijn. Ik hoop ook dat je begrijpt dat wij geen terugkoppeling geven bij klachten over personeel.
Reputatie 6
Badge
Kijk, Bemined komt met goed nieuws. Nog even 2 weken doorbijten, en je probleem is voorbij, Reiziger 1e klas 😛
Een ding is zeker, twee weken van nu zal dit niet meer voorkomen, dan stopt de intercity namelijk helemaal niet meer in Rosmalen 😛
Misschien zat die trein die hoorde te stoppen, ook helemaal vol? Dan kun je wel leuk een extra stop plannen, maar als het helemaal vol zit, hebben de mensen in Rosmalen daar alsnog niets aan.Nee, hij zat niet vol, want omdat hij stapvoets reedt konden we dat duidelijk zien en wat denk je van de mensen die in die trein zaten en in Rosmalen moeten uitstappen? En het is geen 'extra stop' maar gewoon de dienstregeling.
Echt niet? Geen waarschuwing? Geen onderzoek? Geen registratie? Dus als een machinist een fout maakt, want dat is het en dan druk ik me nog lichtjes uit want tientallen mensen worden gedupeerd hierdoor, dan is het gewoon, jammer-de-bammer? Ik ga ook solliciteren bij NS want blijkbaar kun je daar met alles wegkomen dan......
Reputatie 6
Badge
Misschien zat die trein die hoorde te stoppen, ook helemaal vol? Dan kun je wel leuk een extra stop plannen, maar als het helemaal vol zit, hebben de mensen in Rosmalen daar alsnog niets aan.
Reputatie 7
Badge +3
Er zijn geen sancties voor machinisten die stations overslaan.

Reageer