beantwoord

Trein van anna paulowna naar amsterdam bijlmer arena en terug

• 7 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Elke dag reis ik op het traject van anna paulowna naar bijlmer arena. Elke dag heb ik op de heen weg 5 of 10 minuten vertraging. Altijd zijn de treinen bomvol en kan zeker vanaf amstel naar bijlmer arena bijna niemand meer zitten.
Op de terug weg is er precies hetzelfde probleem. Elke dag heeft de trein 5 a 10 minuten vertraging. Elke dag staat hij even stil voor duivendrecht. Elke dag zit de trein bomvol. We betalen met ze allen heel veel geld om met de trein te kunnen en als de trein af en toe is en keer een vertraging heeft of je moet af en toe een keer staan dan is dat helemaal niet erg, maar elke dag kan gewoon niet. Mijn treinreis is al elke dag 1.30 heen en 1.30 terug en zie er elke dag steeds meer tegenop. Je komt te laat op je werk, je komt te laat op afspraken, het is gewoon echt super vervelend! Hopelijk kan hier eens wat aan gedaan worden!
icon

Beste antwoord door Brian NS 7 oktober 2014, 12:57

Beste Stephanie1609,

Welkom op het NS serviceforum. Ik kan me je frustratie voorstellen, als je vaak moet staan en je ook later op je bestemming aankomt. Op korte spinter trajecten kan het soms voorkomen dat je moet staan, maar op dit traject is dat niet wenselijk. Ik ga je signaal dan ook doorzetten naar de afdeling planning. Door drukte heeft deze trein extra reistijd, omdat hij iets langer blijft wachten. Ook die melding zet ik door. Hopelijk gaat dit snel veranderen.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Stephanie1609,

Welkom op het NS serviceforum. Ik kan me je frustratie voorstellen, als je vaak moet staan en je ook later op je bestemming aankomt. Op korte spinter trajecten kan het soms voorkomen dat je moet staan, maar op dit traject is dat niet wenselijk. Ik ga je signaal dan ook doorzetten naar de afdeling planning. Door drukte heeft deze trein extra reistijd, omdat hij iets langer blijft wachten. Ook die melding zet ik door. Hopelijk gaat dit snel veranderen.

Reageer