beantwoord

Treinstel 7511

• 14 december 2017
  • 12 reacties
  • 271 Bekeken

Ik reis eerste klas richting Leeuwarden, maar ik moet gewoon staan ???
icon

Beste antwoord door Erryt NS 14 december 2017, 14:44

Erg spijtig om te vernemen dat het druk in jouw trein is. Ik wil je vragen deze drukte te melden via onze Druktemelder app. Als er voldoende meldingen over deze trein binnenkomen zullen wij de mogelijkheden bekijken voor meer inzet. Meer informatie hierover kan je hier lezen.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Oke ik neem aan dat het gaat om:
https://www.ovtijden.com/arnu/rl/649/2017-12-14T15:18:00+0100

Volgens de reisplanner rijdt er een kortere trein dan gepland:

Is dus incidenteel.
Erg spijtig om te vernemen dat het druk in jouw trein is. Ik wil je vragen deze drukte te melden via onze Druktemelder app. Als er voldoende meldingen over deze trein binnenkomen zullen wij de mogelijkheden bekijken voor meer inzet. Meer informatie hierover kan je hier lezen.
Reputatie 7
Badge +4
Het probleem als MarkM93 zijn werk goed heeft gedaan, ontstaan door de te korte trein. Bij een normale treinlengte overdag zijn er doorgaans wel voldoende zitplaatsen in de eerste klas op dit traject. Het is natuurlijk wel de vraag of degenen die wel zaten, een geldig kaartje hadden. Doorgaans is de eerste klas vanaf Zwolle-Leeuwarden niet vol.
En inderdaad vanaf Zwolle plek, maar dan heb ik toch nog bijna een uur mogen staan met mijn eerste klas kaartje bedankt ns
Reputatie 7
Badge +4
Vergeet uw onuitsprekelijke dank voor de mensen die zonder geldig kaartje in de eerste klas zaten niet. Het is niet ondenkbaar dat u om die reden wel moest staan.
Reputatie 7
Badge
Tja...het is natuurlijk wel zo dat je betaalt voor een vervoersbewijs en niet voor een plaatsbewijs.
Maar uuh....Ton28569?....had je nog wel in de 1e klasse kunnen staan? 🙂
Vreemd dat het in de daluren dan op die tijdstip in de trein namelijk druk kan zijn. Meestal als ik naar Leeuwarden ga reis ik vanuit Den Haag en dat is meestal goed te doen. Dat verwacht je immers niet als je 1e klasse reist. Zou het misschien met de Blokker Dagkaart te maken of niet? Dat is namelijk voor 2 personen.
Reputatie 7
Badge
Vreemd dat het in de daluren dan op die tijdstip in de trein namelijk druk kan zijn. Meestal als ik naar Leeuwarden ga reis ik vanuit Den Haag en dat is meestal goed te doen. Dat verwacht je immers niet als je 1e klasse reist. Zou het misschien met de Blokker Dagkaart te maken of niet? Dat is namelijk voor 2 personen.

Hoorde je niet wat MarkM daarnet had gezegd? 🙂 Er reed een kortere trein en daardoor was het dus zo druk.
Vreemd dat het in de daluren dan op die tijdstip in de trein namelijk druk kan zijn. Meestal als ik naar Leeuwarden ga reis ik vanuit Den Haag en dat is meestal goed te doen. Dat verwacht je immers niet als je 1e klasse reist. Zou het misschien met de Blokker Dagkaart te maken of niet? Dat is namelijk voor 2 personen. Mijn internet werkt helaas momenteel niet optimaal. Kan het helaas niet goed zien waardoor ik informatie mis. Maar dan zou hij altijd nog via de HSL naar Shl kunnen gaan proberen. ICD is tot en met eind februari in de daluren toeslagvrij.

Hoorde je niet wat MarkM daarnet had gezegd? 🙂 Er reed een kortere trein en daardoor was het dus zo druk.
Over de HSL naar Schiphol, en dan tref je daar alsnog een, vooral ook 1e klassse, drukke trein aan. Ik reis dit traject zelf ook veel tot Zwolle, heb er zo mijn ervaringen mee.
Reputatie 7
Badge +4
De HSL naar Schiphol in dit verband is me niet duidelijk. Hij is doorgaans wel erg druk 😉
Vanuit Rotterdam per ICd naar Schiphol en daar opstappen op de sneltrein naar Leeuwarden is een alternatief voor de drukte in Utrecht voor de middagspits. Er zijn o.a. een aantal ritten waarbij de 1e klasse vrij druk is met spoorpersoneel wat niet in de spits mag reizen.

Reageer