beantwoord

treinstoelen

• 24 maart 2018
  • 5 reacties
  • 378 Bekeken

Hoi!

Voor een project dat ik in samenwerking doe met de Technische Universiteit
van Delft ontwerp ik een ontspanningsapparaat voor in de treinen. Hiervoor
moet ik de afmetingen weten van de treinstoelen. Ik vroeg me af of iemand me kan
vertellen of de stoelen van treinstelsel ICM hetzelfde zijn als die van de
IRM, SLT en de SNG die in 2018 gelanceerd wordt. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Stijn NS 24 maart 2018, 17:32

Goedemiddag NikkivanO en welkom op het NS Serviceforum!

Dat klnkt als een interssant project! Ik weet dat de stoelen niet altijd dezelfde zijn in alle treinen, maar het zou kunnen dat ze qua afmetingen vergelijkbaar zijn. Klopt het dat je de afmetingen voor de stoelen in een ICM trein al hebt gevonden, en dat je dan ook graag wilt weten of die overeenkomen voor de andere treinen?
Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag NikkivanO en welkom op het NS Serviceforum!

Dat klnkt als een interssant project! Ik weet dat de stoelen niet altijd dezelfde zijn in alle treinen, maar het zou kunnen dat ze qua afmetingen vergelijkbaar zijn. Klopt het dat je de afmetingen voor de stoelen in een ICM trein al hebt gevonden, en dat je dan ook graag wilt weten of die overeenkomen voor de andere treinen?
Reputatie 7
Badge
voor een project dat ik in samenwerking doe met de Technische Universiteit
van Delft ontwerp ik een ontspanningsapparaat voor in de treinen.
doe mij deze maar

We hebben nog geen verdere informatie van je ontvangen, NikkivanO! Zou je nog kunnen aangeven of het klopt wat ik in mijn vorige bericht stelde?
Het lijkt me handig dat TS zelf een kijkje neemt in een trein voordat er iets wordt ontworpen. Uit de vraagstelling blijkt dat TS nog nooit verschillende treinen van binnen heeft gezien. Anders was de conclusie al getrokken dat de afmetingen niet hetzelfde zijn.
Zo lang er in de 1 klasse behoorlijke zetels staan die ook extra comfort bieden, en niet dezelfde smalle stoeltjes als in de tweede klasse zijn, ben ik al tevreden.

Reageer