beantwoord

Treinstoelen

• 25 maart 2021
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

Ik zoek treinstoelen uit een NS of DB trein, weet iemand waar ik die kan krijgen

icon

Beste antwoord door Maxime NS 25 maart 2021, 22:00

Hallo Sander_1, welkom op de NS Community. 

Ik ben bang dat ik je hiermee niet kan helpen. Ik weet niet of en waar je treinstoelen kan bemachtigen. Misschien is er iemand die meeleest die een goede tip voor je heeft.

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Sander_1, welkom op de NS Community. 

Ik ben bang dat ik je hiermee niet kan helpen. Ik weet niet of en waar je treinstoelen kan bemachtigen. Misschien is er iemand die meeleest die een goede tip voor je heeft.

Reputatie 3

Je zou eens een mailtje kunnen wagen naar oogsten@ns.nl

Dit is het mail adres waarvan ik weet dat er door NS treinonderdelen en interieur (tot aan de vloer) wordt aangeboden. Ik zag net een oogstkaart van de sgm uit 2019. Dus zekerheid kan ik je niet geven!

Succes!

Reputatie 7
Badge +1

Eens in de zoveel tijd worden er trein onderdelen door NS via BVA-auctions. De vorige veilingen waren eind december 2020 en midden februari 2021. Daarbij werd er in februari 1 set 1e klas stoelen uit een SGMm-2 verkocht en in december vorig jaar waren er enkele setjes stoelen uit de ICR (beige variant) te koop.

Wellicht dat ze je via het emailadres dat Train Viking heeft gegeven kunnen vertellen wanneer de volgende veiling is. ​​​​​​​​

Reputatie 4

Treinstoelen van de DB zijn te koop via de bahnshop: stoelen uit de ICE (1, 2 of 3 stuks aan elkaar, 1ste of 2de klas) en volledige banken uit oude stoptreinen. Ze zijn wel prijzig, maar dan heb je ook wat.

Oke bedankt 

Reageer