beantwoord

Uitchecken na storing

• 27 maart 2015
  • 7 reacties
  • 425 Bekeken

Ik ben na 2 uur weer terug op het vertrekstation omdat ik vanwege storing niet in amsterdam kwam en met veel moeite en gedoe weer thuis ben. Bij uitchecken rekent die 10 euro af. Hoe kan ik mijn geld terugvragen?
icon

Beste antwoord door Herman NS 27 maart 2015, 12:05

Hallo hellie,

Wil je mij een privébericht met NAW-gegevens, geboortedatum, kaartnummer van de OV-chipkaart, reisdatum en IBAN-nummer sturen? Vervolgens kan ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Ik zie uit naar je reactie.

Vriendelijke groet,

Herman NS
Bekijk origineel

7 reacties

Je kunt bellen met de klantenservice of even wachten tot een MOD reageert en hem/haar een privé bericht sturen.
dank en succes in de storingschaos
Je kunt bellen met de klantenservice of even wachten tot een MOD reageert en hem/haar een privé bericht sturen.

Klantenservice nummer werkt niet. Is nummer nog wel in gebruik? ik had meerder malen nummer 030 7515151 gebeld, Zonder succes.:(
Hallo hellie,

Wil je mij een privébericht met NAW-gegevens, geboortedatum, kaartnummer van de OV-chipkaart, reisdatum en IBAN-nummer sturen? Vervolgens kan ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Ik zie uit naar je reactie.

Vriendelijke groet,

Herman NS
Ga ik doen - later. de antwoordknop reageert niet op ipad en iphone. Of moet ik op n andere manier reageren?
Je kunt op mijn naam klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Mocht dit niet werken, dan wil ik adviseren om een ander device te proberen 😉
Je kunt op mijn naam klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Mocht dit niet werken, dan wil ik adviseren om een ander device te proberen ;-)
Misschien handig om niet naar een andere device te verwijzen als het algemeen bekend is dat het versturen van privé berichten in de mobiele versie van dit forum niet werkt. Het versturen kan je dus alleen van een PC of je kan op je ipad kiezen voor 'Bekijk normale versie'

Reageer