beantwoord

Uitstel van betaling, apart gevalletje

Toon eerste bericht

102 reacties

4. Scenario 1: de kaartlezer doet het bij andere kaarten wel. Conducteur belt naar MCC.
Yay, dat lijkt er meer op inderdaad. Alhoewel, straks twee telefoonnummers voor het MCC en enorme wachtrijen, net als met het LBM (toen het nog LBM was), haha 😉
En dit is nu precies de reden dat ik graag een kwitantie bij het inchecken zou hebben. Trouwens als er overal poortjes zijn mag je er eigenlijk wel van uit gaan dat iemand ingecheckt is. Ik heb het een keer op den bosch gehad s avonds laat. Groen licht, ingecheckt, er waren toen nog geen poortjes. In de trein beweerde conductrice dat ik niet ingecheckt was. Heen weg wel, en ook genoeg saldo. Poortje had wel ingecheckt gezegd maar het stond niet geregistreerd. Wilde ze dat ik halver wege bij Best zou inchecken. Dus ik goed, maar toen bleek dat ik dan het hele perron over moest en dat de trein weer verder zou gaan. Inmiddels was het na 11.30 s avonds en ik vrouw alleen zeker op een donker stil perron als Best gaan staan doordeweeks. Dacht het niet. Conductrice kribbig maar ik laat mij niet zo maar wegzetten. In eindhoven idem dito, geen scanner op perron en de trein zou verder gaan naar Brandevoort waar ik eruit moest. Ik ben aan het begin van de trein gaan staan. Toch maar 5 min. Kleine jongen die mij dan tegen houdt zodra Brandevoort in zicht kwam. haha. Ik vond het echt een enge ervaring. Als je nou ook een telefoon app had waarmee je ook kon zien of je ingelogd ben. Nu moet je maar hopen dat de piep, je bent ingecheckt ook in het computer systeem staat.

Reageer