Beste antwoord door AbbeyRoad
Welkom @RemonC op deze klant helpt klant community.
Voor een schadevergoeding zou je je kunnen wenden tot de klantenservice van NS, maar ik geef je eigenlijk geen enkele kans op schadevergoeding.
Als eerste klopt je opgegeven locatie niet met je reis. Verder is er geen enkel bewijs dat dit incident ook werkelijk heeft plaatsgevonden. Iedereen kan zo wel schade op NS trachten te verhalen.
De zeer forse schade is al op eigen initatief hersteld, zonder enig overleg met NS of een schadeverzekering waardoor al het bewijs verdwenen is.
Tot slot ben je zelf verantwoordelijk om je bagage dusdanig te plaatsen dat deze niet kan vallen of iemand kan verwonden.
Een trein kan maar zeer betrekkelijk "hard" remmen, als iets daardoor al op de grond valt heeft dit nooit goed en veilig gelegen.
Bekijk origineel
Voor een schadevergoeding zou je je kunnen wenden tot de klantenservice van NS, maar ik geef je eigenlijk geen enkele kans op schadevergoeding.
Als eerste klopt je opgegeven locatie niet met je reis. Verder is er geen enkel bewijs dat dit incident ook werkelijk heeft plaatsgevonden. Iedereen kan zo wel schade op NS trachten te verhalen.
De zeer forse schade is al op eigen initatief hersteld, zonder enig overleg met NS of een schadeverzekering waardoor al het bewijs verdwenen is.
Tot slot ben je zelf verantwoordelijk om je bagage dusdanig te plaatsen dat deze niet kan vallen of iemand kan verwonden.
Een trein kan maar zeer betrekkelijk "hard" remmen, als iets daardoor al op de grond valt heeft dit nooit goed en veilig gelegen.