beantwoord

Veel storingen Dordrecht - Roosendaal

• 17 februari 2016
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

Beste NS,

Ik woon zelf in Hoeven, wat naast Oudenbosch ligt. Ik moet iedere ochtend 20 minuten fietsen naar het station in Oudenbosch om daar de trein naar Roosendaal te nemen, omdat ik daar studeer. Vanaf dinsdag moest ik weer naar school en aangezien ik nu een studentenreisproduct heb wil ik daar goed gebruik van maken. Dinsdag dus een seinstoring waardoor de trein niet reed. Kon dus niet op school komen, moest terug naar huis, weggebracht worden door mijn vader, kwartier te laat op school. Seinstoring kan gebeuren, is hinderend maar niet dramatisch. Vandaag weer naar het station gefietst en alweer werd er omgeroepen dat wegens een seinstoring de trein niet reed. Ook dit kan gebeuren, weer te laat op school aangekomen omdat de vervangende bus al propvol zat toen 'ie aan kwam gereden. Echter zit ik nu wel met een bepaalde onzekerheid, omdat het nu twee dagen op rij is gebeurd. Ik weet nu dus niet wanneer het weer zal gebeuren, misschien morgen zelfs. Ik neem aan dat het onmacht is vanuit jullie kant en dat mij niet gegarandeerd kan worden dat alles altijd perfect verloopt. Maar het is natuurlijk wel stom dat dit twee dagen op rij gebeurt. Is er vanuit jullie kant niets te doen waardoor de mensen gewoon erop kunnen rekenen dat de treinen op dat traject 99% van de tijd rijden? Ik hoor het graag, en alvast bedankt voor de genomen tijd om hierop te reageren 🙂
icon

Beste antwoord door Tochjo 17 februari 2016, 19:23

Helaas kunnen storingen zich op elk moment op elk traject voordoen. Dat u nu twee dagen achter elkaar te maken hebt gehad met een storing op uw traject is vervelend, maar het lijkt me toch vooral toeval. In dit overzicht kunt u zien wanneer er de afgelopen jaren op uw traject een storing gemeld is. Daaruit blijkt ook dat het gelukkig niet vrijwel dagelijks het geval is dat de treinen er 's ochtends niet rijden.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Helaas kunnen storingen zich op elk moment op elk traject voordoen. Dat u nu twee dagen achter elkaar te maken hebt gehad met een storing op uw traject is vervelend, maar het lijkt me toch vooral toeval. In dit overzicht kunt u zien wanneer er de afgelopen jaren op uw traject een storing gemeld is. Daaruit blijkt ook dat het gelukkig niet vrijwel dagelijks het geval is dat de treinen er 's ochtends niet rijden.
Een seinstoring bij Ouden bosch is een wekelijks terug kerend tafereel. Ik vraag mij af waarom de NS dat punt bij Ouden bosch niet gewoon stevig aanpakt. Repareer dat sein eens. Als er 2x per maand hommeles mee is moet je dat ding vervangen.

NS vraag eens aan Pro Rail om dat ding te vervangen??
Reputatie 7
Hallo Joost1977, ik zal jouw feedback doorgeven met als verzoek het vervangen van het niet correct functionerende sein. Bedankt voor jouw bericht.
Ik ben benieuwd. Dank je Thomas NS!

Reageer