beantwoord

Veel vertraging Lombardijen --> Den Haag Centraal

• 8 juni 2016
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Reputatie 6
Badge
Beste forumgebruikers,

De laatste dagen (vooral gisteren en vandaag) tussen 16:00 en 17:00 zijn er treinen uitgevallen en een hoop vertraagd op bovengenoemde traject. Gisteren bijvoorbeeld reed de sprinter naar Den Haag CS van 16:20 niet, en de sprinter van 16:35 arriveerde pas om 16:50. Dat was een half uur vertraging! Als gevolg hiervan was het al aardig druk geworden op het perron. Vandaag rond 16:00 vertraging, de sprinter van 16:20 kwam slechts 7 minuten na de sprinter van 16:05, terwijl de treinen om het kwartier gaan.

Mijn vraag is nu: hoe kwam het dat er zoveel vertraging en uitval was, en gaan deze problemen zich nog vaker voor doen deze dagen? Het is namelijk best ellendig, want met name door de uitvallende treinen werd het onnodig druk, waardoor ik heb moeten staan.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
icon

Beste antwoord door Miriam NS 9 juni 2016, 10:37

Hallo landrsthrn, vervelend dat je de afgelopen dagen regelmatig vertraging hebt opgelopen. Ik heb even voor je nagevraagd wat hier de oorzaak van is en dit is verschillend per geval. Wat betreft de trein op 7 juni om 16.20 uur, deze trein is niet vanuit Dordrecht vertrokken door een defect aan het materieel. Wat betreft de overige vertragingen, hier kan ik geen directe oorzaak aan hangen. Het zijn over het algemeen vertragingen die verschillende oorzaken kunnen hebben zoals, een verstoring elders, drukte op het traject, een machinist die misschien iets later is doordat hij/zij van een vertraagde trein komt.

Voor de komende dagen zie ik hier voor nu nog geen problemen, maar er kunnen natuurlijk altijd onverwachte situaties voordoen. Mocht je weer wat meer informatie wensen over een bepaald traject dan kun je ook altijd even contact met ons opnemen via social media.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo landrsthrn, vervelend dat je de afgelopen dagen regelmatig vertraging hebt opgelopen. Ik heb even voor je nagevraagd wat hier de oorzaak van is en dit is verschillend per geval. Wat betreft de trein op 7 juni om 16.20 uur, deze trein is niet vanuit Dordrecht vertrokken door een defect aan het materieel. Wat betreft de overige vertragingen, hier kan ik geen directe oorzaak aan hangen. Het zijn over het algemeen vertragingen die verschillende oorzaken kunnen hebben zoals, een verstoring elders, drukte op het traject, een machinist die misschien iets later is doordat hij/zij van een vertraagde trein komt.

Voor de komende dagen zie ik hier voor nu nog geen problemen, maar er kunnen natuurlijk altijd onverwachte situaties voordoen. Mocht je weer wat meer informatie wensen over een bepaald traject dan kun je ook altijd even contact met ons opnemen via social media.

Reageer