veiligheid spoorweg personeel

• 9 april 2015
  • 2 reacties
  • 201 Bekeken

net zoals de flitskasten op de snel weg kunnen conducteurs toch ook online zijn tijdens hun werk als ze een kaartloze persoon aantreffen kan deze gefilmd worden en later worden aangehouden op het peron of als er meerdere mensen van speciale diensten aanwezig zijn waardoor de veiligheid van de conducteur helemaal niet in gedrang komt ik weet niet of e.a. juridisch mogelijk is maar daar hebben we knappe koppen voor techn.zal het zeker niet zo moeilijk zijn om dit mogelijk te maken zonder wapens
vr gr anton hergarden

2 reacties

Interessante suggestie, Anton. Hoewel de veiligheid van collega's zeer hoog in het vaandel moet staan, denk ik dat dit qua privacy haast niet haalbaar zou zijn. Ik hoop dat onze collega's in de trein snel de laatst genomen maatregelen zullen merken.
Interessante suggestie, Anton. Hoewel de veiligheid van collega's zeer hoog in het vaandel moet staan, denk ik dat dit qua privacy haast niet haalbaar zou zijn. Ik hoop dat onze collega's in de trein snel de laatst genomen maatregelen zullen merken. je zou deze actie kunnen beperken tot een opname van de kaartloze persoon techn. is alles mogelijk toch misschien zijn de veiligheids voordelen groter als de privacy van de persoon die zelf het risico neemt dat geld ook voor de hard rijder die geflitst word en dt kan wel daar staat naam en adres bij succes ermee

Reageer