beantwoord

Venlo > Breda, overstap Eindhoven

• 15 september 2017
  • 62 reacties
  • 2058 Bekeken

Toon eerste bericht

62 reacties

Hoi Patricks, fijn dat het overstappen inmiddels beter gaat 🙂 Wat lastig voor je dat je claims onterecht zijn afgewezen. Er is helaas geen snellere manier, dan dit inderdaad te laten weten via een reply op de mail van de afwijzing.
Update: Ik vrees dat ik uiteindelijk geen toelichting meer ga krijgen op deze overstap. Ik doe in ieder geval nog een laatste poging!
Reputatie 4
Dan een nieuwe vraag, waarom wordt deze overstap van 1 minuut weergegeven in de IC Enkhuizen Heerlen?
De sprinter Deurne vertrekt momenteel om 05/35, dit is eigenlijk te vroeg om een goede aansluiting te bieden vanuit Maastricht en Enkhuizen. Met een vertrek om 06/36 zouden ze wel haalbaar zijn.

Hmmm, das wel een goeie vraag, aangezien die IC pas om 14.08 uur vertrekt. De sprinter heeft dus geen last van die IC en heeft verder geen kruisproblemen. Heb er geen goeie verklaring voor.
Kan zo mee met https://forum.ns.nl/in-de-trein-11/overstapinformatie-slt-dordrecht-en-dordrecht-43881/index1.html#post294034
Update: Het is me helaas niet meer gelukt om wat verdere informatie te krijgen over dit traject en de overstap. Sorry! Ik begrijp uit de recente ervaringen van Patricks dat het de laatste tijd wel minder vaak mis gaat. Hopelijk dat die verbeterende trend vastgehouden wordt!
Het ging 2 weken goed! De trein deed wachten op onze nog steeds altijd vertraagde trein!
Tot ik vandaag weer een half uur op het station moet doorbrengen omdat de trein voor onze neus vertrok!

Onder het motto we doen het even 2 weken goed om valse hoop op te wekken!?!

Ik met mijn domme kop weer vertrouwen in de NS en om 8:00 een afspraak inplannen. Die klant kan ik alweer afbellen. Lesje geleerd, en vertrouwen voorgoed weg!
Frustrerend is dat. Ik kan me voorstellen dat je baalt.
Reputatie 3
Dan een nieuwe vraag, waarom wordt deze overstap van 1 minuut weergegeven in de IC Enkhuizen Heerlen?
De sprinter Deurne vertrekt momenteel om 05/35, dit is eigenlijk te vroeg om een goede aansluiting te bieden vanuit Maastricht en Enkhuizen. Met een vertrek om 06/36 zouden ze wel haalbaar zijn.

Hmm,zelfde perron? Dan is zelfs 1 minuut nog te halen.
Helemaal mee eens!

Ik zat vandaag in de trein van Eindhoven naar Venlo. Toen ik in Eindhoven instapten zat de trein helemaal vol. Nu loop ik met een brace omdat ik een paar dagen geleden mijn linkerbeen heb dubbel geklapt waardoor mijn linkerknie erg veel pijn doet. Dus aangezien alles vol zat ben ik in de eerste klas gaan zitten (die trouwens helemaal leeg was afgezien van 1 man) waar ik stilletjes mijn reis naar huis vervolgden met mijn muziek oortjes in.
Op het moment dat de conducteur komt zeg ik hem vriendelijk gedag, geef mijn pasje en doe mijn oortje uit om hem te kunnen verstaan. Hij begint tegen mij te schelden en schreeuwen over dat ik niet in de eerste klas mag zitten. Ik leg hem rustig de situatie uit en vertel hem dat ik last heb van mijn knie. Krijg ik een nog grotere lading beledigingen over me heen over dat ik onbeschoft ben en weet ik het wat niet allemaal! Met stomheid geslagen smeek ik hem gewoonweg of ik mag blijven zitten omdat mijn knie zo veel pijn doet als ik door een rijdende trein moet lopen (wat ik daarvoor al gedaan had om een plaats in de tweede klas te vinden). Hierop dreigt hij met een boete van €50 als ik niet meteen wegga. Met moeite en kreunend van pijn sta ik op. Begint hij ook nog te zeuren dat ik sneller moet zijn! Terwijl ik al mank loop!

De rest van mijn reis moest ik staan waardoor mijn knie aan het einde van de reis nog meer pijn deed als voorheen... en bedankt conducteur...
Reputatie 6
Badge
Ik was er niet bij, maar als het zo ging als beschreven, dan vind ik het zeer niet sociaal van de conducteur. Ik zou een klacht over hem indienen, aangezien dit fatsoensnormen te buiten gaat. Een moderator kan je daar verder mee helpen.

Hij had je ook kunnen helpen en een plek kunnen zoeken in de tweede klas denk ik maar...
@Raymond123 Ik heb inderdaad net een klacht ingediend over de conducteur. Bedankt voor het begrip. Ik had het niet eens zo'n punt gevonden als hij me een tweede klas plaats had helpen krijgen maar de manier waarop hij reageerde vond ik niet normaal.

Reageer