beantwoord

Vergeten in te checken

• 17 juli 2019
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

Goedendag,
Op zondag 14 maart reisde ik van Kampen Zuid naar Amsterdam en toen bleek dat ik niet had ingecheckt. Ik dacht dat ik dit wel had gedaan, maar doordat ik eerder niet had uitgecheckt gebeurde dat in plaats van inchecken. Hiervoor heb ik een boete ontvangen en vernomen dat ik dit bedrag terug kan krijgen. Dit is mij nog nooit eerder gebeurd. Graag hoor ik welke stappen ik moet ondernemen om het bedrag terug te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Jana Busker
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 juli 2019, 10:14

Neem even contact op met de klantenservice per telefoon/chat/facebook/twitter en leg je verhaal uit. Als je vlak voor vertrek uitgecheckt bent zal dat zichtbaar zijn en zal er waarschijnlijk wel een verrekening plaatsvinden, zeker als dit, zoals je aangeeft, de eerste keer is.
Bekijk origineel

2 reacties

Neem even contact op met de klantenservice per telefoon/chat/facebook/twitter en leg je verhaal uit. Als je vlak voor vertrek uitgecheckt bent zal dat zichtbaar zijn en zal er waarschijnlijk wel een verrekening plaatsvinden, zeker als dit, zoals je aangeeft, de eerste keer is.
Hallo Janabusker en welkom bij de NS Community.

Zoals tridek_ok al aangeeft kun je in dit geval het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Via Social Media krijg je het snelst van ons een reactie. Laat je weten als het gelukt is?

Reageer