beantwoord

Vergeten uit te checken - ik heb de geld terug gave optie niet

  • 18 september 2015
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Geachte heer, mevrouw,

Ik ben vergeten uit te checken (in juni). Dit is vast gesteld, want ik zie de melding in mijn reishistorie, echter zie ik niet de geld teruggave optie (want ik heb dit al eens gedaan). Wat kan ik doen om toch geld terug te vragen? Alvast bedankt!

Groet,
Timo
icon

Beste antwoord door Tochjo 18 september 2015, 18:24

U kunt restitutie aanvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt restitutie aanvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer