beantwoord

Vergoeding gemaakte taxikosten

• 13 maart 2014
  • 2 reacties
  • 982 Bekeken

Tussen Heiloo en Alkmaar kwamen we tot stilstand door aanrijding met persoon, de trein ging uiteindelijk terug naar Heiloo, waar ons nog steeds niet verteld was hoe verder te reizen. De lijnbus was overvol, daarom na lange tijd wachten een taxi naar Alkmaar genomen, de kosten omgerekend per persoon waren € 7,50. De treinkosten heb ik via Mijn Ns geclaimd , hoe kan ik de taxikosten declareren
icon

Beste antwoord door Herman NS 13 maart 2014, 17:32

Hallo Margamars,

Allereerst welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat je dit hebt meegemaakt!

In dit geval kun je het beste de originele vervoerbewijzen met een begeleidende brief opsturen naar NS Klantenservice. Het adres is:

NS Klantenservice

Postbus 2372

3500 GJ Utrecht

Voor een goede afhandeling is het belangrijk dat je ook je adresgegevens en rekeningnummer in de brief vermeldt.

De titel heb ik aangepast en je topic heb ik naar het forum 'in de trein' verplaatst.

Vriendelijke groet,

Herman NS
Bekijk origineel

2 reacties

De kans lijkt me zeer klein dat je de taxikosten terug krijgt van de NS. Soms kan de NS een taxi regelen als ze geen alternatief vervoer kunnen aanbieden zoals een bus en de storing te lang duurt, maar ze betalen die taxi alleen maar als ze het zelf hebben geregeld. Op eigen houtje een taxi inspringen omdat de lijnbus vol is is jouw keuze. Via de informatiezuil is het altijd mogelijk een NS-medewerker te spreken.
Hallo Margamars,

Allereerst welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat je dit hebt meegemaakt!

In dit geval kun je het beste de originele vervoerbewijzen met een begeleidende brief opsturen naar NS Klantenservice. Het adres is:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Voor een goede afhandeling is het belangrijk dat je ook je adresgegevens en rekeningnummer in de brief vermeldt.

De titel heb ik aangepast en je topic heb ik naar het forum 'in de trein' verplaatst.

Vriendelijke groet,

Herman NS

Reageer