verjaardag | NS Community

verjaardag

  • 23 January 2023
  • 3 reacties
  • 298 Bekeken

Goedendag,

 

Aanstaande vrijdag gaan we met de vriendengroep op stap. We vertrekken sochtends om 6uur met de trein vanuit hoorn kersenboogerd naar berlijn. Een vriend van ons is jarig, hij heeft een lastige tijd achter de rug en dit is zijn eerste verjaardag zonder zijn moeder. Wij willen hem op zijn verjaardag op vrijdag extra verassen. Is het mogelijk om in de trein wat leuks re organiseren? Er zal geen verjaardags liedje over de microfoon mogen denk ik (hoop ik wel) maar misschien dat de conducteur mee willen zingen of iets dergelijks? 

Wij zorgen voor een gebakje erbij! Dus als er iemand is die ons daar bij wilt helpen zou heel leuk zijn!

 

Groetjes Deciree 


3 reacties

Reputatie 7
Badge

Wellicht kunt u in uw hotelkamer een feestje organiseren? Of in een restaurant. 

Reputatie 7
Badge +3

Zie huisregels onder ‘stilte graag’

Reputatie 7
Badge +4

Het is helaas niet toegestaan. Mensen worden hier onvrijwillig mee geconfronteerd. Evangelisatie en politiek mogen ook niet. Muziek mag niet hoorbaar spelen, om aan te geven waar de grens al ligt. Los van de vraag of het hoofd van de modale reiziger hier naar staat om zes uur in de ochtend. Wat u gezellig vindt, vinden de meeste mensen alleen maar overlast. 

 

Maar voor koffie en een gebakje ben ik wel te porren. ;-)

 

 

Reageer