beantwoord

Verkeerd ingecheckt bij NS, reisde met Veolia

• 11 augustus 2014
  • 7 reacties
  • 301 Bekeken

In Valkenburg kwam ik daar bij het uitschecken pas achter
icon

Beste antwoord door Leny NS 11 augustus 2014, 17:41

He Aronolideus, welkom op het forum. Wanneer heb je gereisd? Indien het om een reis gaat van meer dan 24 uur geleden dan kan je ook even bellen met onze klantenservice (030-7515155) Maar ik wil je ook verder helpen. Zou je dan via een privébericht je naw- gegevens, je OV-chipkaartnummer en je rekeningnummer willen sturen? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'in de trein' en je titel een beetje aangepast.
Vriendelijke groet, Leny
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1
Badge
bewapende ''beveiligers'' (in de krant staat dat die me een gevoel van veiligheid zouden moeten geven-op mij werkt het precies tegenovergesteld uit- en bovendien heb ik liever echte veiligheid dan enkel en leuk gevoel) zijn er ook voor NS-bvb net na afloop koopavond vanaf AMSterdam op de treinen ri. Gooi of Almere-met z'n 3en. En die mensen schijnen ook altijd van die grove knuisten te heben die elke chipkaart mishandelen-buigen etc. In Limburg zijn de Duitse/Franse drugrunners berucht.
Maar je hebt gelijk dat die Veolia het op de lijnen in Limburg vaak wel erg bont-snel maakt. Ze verliezen veel te veel vanwege te laag ingeschreven-en nu volop angsten at ze hem totaal verliezen met zowel NS/Abellio als ARRIVA=DB als concurrent.
Terzijde: bij een vergelijkbaar anere stuatie (bij NS ingesjekt voor de rit met de kippenlijn van Connexxion) gaf NS geen antwoord hoe de concurrent dan zijn rechtvaardig deel zou krijgen. Is in dit enorme sjipgebeuren daar inmiddels al een werkbare+aanvaardbare oplossing voor?
nou, er lopen zelfs gewapende beveiligers rond van Veolia, dat verwacht je helemaal niet van zo'n regio vervoerder en dat nog wel in Zuid-Limburg. Kennelijk zijn er gelukkig niet zo veel, want ik ben ze nog niet tegengekomen in de trein, en controle door gewone conducteurs is ook schaars op dat traject tussen Heerlen en Maastricht
Reputatie 2
Met de verkeerde incheck, ben je bij Veolia goed weggekomen dat je niet gecontroleerd bent. Veolia-controleurs kennen vaak geen genade, waarbij het soms wel lijkt, alsof ze moeten voldoen aan een bepaald boete-quote.
Lijkt me een goed idee. Thanks.
Badge +3
U kunt Leny NS een privébericht sturen door links van haar bericht op "Leny NS" te klikken en vervolgens op de knop Stuur bericht te drukken.
He Aronolideus, welkom op het forum. Wanneer heb je gereisd? Indien het om een reis gaat van meer dan 24 uur geleden dan kan je ook even bellen met onze klantenservice (030-7515155) Maar ik wil je ook verder helpen. Zou je dan via een privébericht je naw- gegevens, je OV-chipkaartnummer en je rekeningnummer willen sturen? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'in de trein' en je titel een beetje aangepast.
Vriendelijke groet, Leny

Ik had al gebeld met 0900-2021163 (tegenwoordig tegen lokaal tarief, dus geen € 0,10 p/m extra): zij konden mij vanmiddag niet verder helpen vanwege een storing. Zal morgen het hierboven vermelde nummer bellen.

Hoe verzend ik eigenlijk een privé-bericht. Via mijn NS?
Badge
Vriendelijke groet, Leny

Reageer