beantwoord

Verkeerd ingecheckt voor Thalys reis

  • 9 februari 2018
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Ik heb uit automatisme met mijn OV kaart ingecheckt in A'dam Centraal maar ik ben met de Thalys verder gereisd (en dus mijn Thalys incheck systeem niet gebruikt, is wel gecontroleerd op de trein). Als ik een restitie aanvraag wil doen, dan moet ik een ander station vermelden dan waar ik ben ingecheckt. Maar ik heb niet met NS verder gereisd. Hoe kan ik dan een restitutie aanvragen?
icon

Beste antwoord door Slidestops 9 februari 2018, 13:46

Even direct contact opnemen met de klantenservice. Dat kan via 030-7515155 of via Twitter of Facebook het snelst.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Even direct contact opnemen met de klantenservice. Dat kan via 030-7515155 of via Twitter of Facebook het snelst.
Welkom op het Forum, MYRIAM2012.

Heb je inmiddels contact gehad met onze Klantenservice?

Reageer