beantwoord

verkeerde koffer

• 13 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 183 Bekeken

Hallo 🙂 Ik ben zojuist tot de ontdekking gekomen dat mijn trolley verwisseld is door andermans trolley. Ik heb gereisd van Amsterdam Centraal tot Mechelen (BE) met de IC Direct naar Brussel. De trein vertrok om 17:25. Het is een lichtroze spilbergen (van de action) en er zitten geen waardevolle spullen in, maar wel al mijn kleren. Ik heb voor de mijne inmiddels een opsporingsformulier ingevuld, maar weet niet zo goed wat ik moet doen met de andere trolley. In deze trolley zit o.a. een studentenkaartspel van Tilburg.
Omdat 'mijn trolley' ergens anders lag dan ik hem had gelegd, vermoed ik dat de persoon die mijn trolley heeft, vóór Mechelen al was uitgestapt. Ik hoor graag wat gebruikelijk is. Ik ben woonachtig in Gent.
Groet! Sarah
icon

Beste antwoord door Laura NS 14 oktober 2019, 11:35

Ik ben zelf niet heel bekend met de internationale- en lost&founds afdeling bekend, maar mijn collega, die daar wel wat vanaf weet vertelt me dat iLost wellicht nog een optie is en anders even contact op te nemen met de Belgische Spoorwegen.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi sarahloretta,

Wat ontzettend naar! Zoiets zie je bijna alleen in films, hè? Voor de duideijkheid, je bent erachter gekomen om Mechelen dat je koffer weg was en je een andere had gepakt? Heel goed dat je in ieder geval het formulier hebt ingevuld!
Reputatie 7
Badge
Voor de duideijkheid, je bent erachter gekomen om Mechelen dat je koffer weg was en je een andere had gepakt?

Dat staat er toch zeer duidelijk, @Laura NS , " gereisd tot Mechelen" verder de vraag wat te doen met de verkeerde koffer ?
Ik ben zelf niet heel bekend met de internationale- en lost&founds afdeling bekend, maar mijn collega, die daar wel wat vanaf weet vertelt me dat iLost wellicht nog een optie is en anders even contact op te nemen met de Belgische Spoorwegen.
Hoi @Laura NS, ik ben zelf inderdaad tot Mechelen gereisd en er toen achter gekomen dat mijn koffer niet meer boven mij lag (waar ik m had gelegd), maar aangezien even verderop hetzelfde koffertje lag, ben ik er stom genoeg vanuit gegaan dat dat de mijne was. Ik denk dus dat mijn koffer eerder al was meegenomen en door het kaartspel, vermoed ik in Breda. Groetjes, Sarah
Het zou in dit geval een goede optie zijn de koffer (die niet van jou is) bij Breda af te geven. Ben je daarvoor binnenkort in de gelegenheid toevallig?
Beste @Laura NS , ik heb eigenlijk geen geld (studentenweekend ov), noch tijd om eerder dan 24 oktober naar Breda te komen. Ik heb de trolley wel op ILost gezet
Dat is al super! Verder is het niet anders, je kan niet meer dan je best doen. Moet goed komen! Ik hoop dat jouw eigen koffer ook gauw boven water komt. 🙂

Reageer