beantwoord

Verlichting op trap van Station Sloterdijk, bij Hatostraat werkt niet

• 13 november 2014
  • 6 reacties
  • 243 Bekeken

geachte Moderator NS,
al enige maanden werkt de verlichting op de trap bij Station Sloterdijk niet. (of is niet ingeschakeld). Deze verlichting is bevestigd in de zijkanten van de trap onder de leuningen.
ik hoor er veel collegaforenzen over klagen, er is echt te weinig zicht in het donker op de treden. Kunt u er voor zorgen dat deze klacht aan de juiste afdeling wordt doorgegeven. Bij voorbaat dank,
icon

Beste antwoord door Brian NS 13 november 2014, 08:57

Beste Margrietje,

Ja, daar kunnen wij voor zorgen. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je te weinig zicht hebt. Je signaal ga daarom even doorzetten, zodat er naar gekeken kan worden. Je vraag heb ik verplaatst naar het topic 'op het station'.
Bekijk origineel

6 reacties

Beste Margrietje,

Ja, daar kunnen wij voor zorgen. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je te weinig zicht hebt. Je signaal ga daarom even doorzetten, zodat er naar gekeken kan worden. Je vraag heb ik verplaatst naar het topic 'op het station'.
Dag Brian of collega,
tot op heden 31-12-14 06.10 uur, heb ik nog geen verandering gezien. De verlichting is nog steeds uit, je ziet bijna niets, krijg ook veel klachten van mijn collega's over de trap naar beneden aan de noordzijde richting UWV hoofdkantoor, die niet verlicht is. Ook wordt er vaak met zand tegen gladheid gestrooid, wat de trappen dan nog onbetrouwbaarder (gladder) maakt. Wederom mijn verzoek om de verlichting naar de straat La Guardiaweg in de donkere uren aan te schakelen. Heel graag hoor ik of en wanneer er actie wordt genomen. Margrietje
@Margrietje
Ik denk dat u aan het verkeerde adres bent. De gedeeltes van stations waar (rol)trappen en liften zijn, zijn meestal van ProRail en soms van de gemeente.
ProRail is bereikbaar via

0800-7767245
Elke werkdag tussen 8.00 en 18.30
(en 24*7 voor urgente meldingen)
Dat zal Brian NS toch ook wel weten, hij heeft het signaal "doorgezet"
Dag macca728, helemaal mijn idee, ik reageerde daar ook al niet op. Maarrrrrrrrr, GOED NIEUWS! Vanmorgen waren de lichten aan. Dit is voor het eerst sinds de bijna twee jaar dat ik reis. Dank voor je reactie, een goed 2015 gewenst van Margrietje
Dag Moderator Brian,
de lichten waren aan, dit is een goed begin van 2015. Mijn dank voor de actie, met vriendelijke groet, Margrietje

Reageer