beantwoord

Verloren tas in Eindhoven/Weert

• 8 februari 2018
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo allemaal

zaterdag 3/2 ben ik een blauw tasje kwijtgeraakt. Ik vermoedt in de trein van Eindhoven naar Weert, maar ik twijfel nu zelf heel erg; meteen nadat ik op het station in Weert werd opgehaald heb ik vastgesteld dat ik het tasje niet meer bij me had, en ik heb meteen de NS gebeld om dit te melden. Ik heb echter nog steeds niks gehoord. Omdat ik zo snel reageerde ging ik er een beetje vanuit dat mijn tasje wel snel terecht zou zijn.

Omdat dit niet het geval is, twijfel ik nu sterk aan de plaats van het verlies. Opties zijn:

In de sprinter van Eindhoven - Weert van 3/2, aankomst in Weert +- 9U40.
Op het station van Weert
Op het station van Eindhoven

Details van de tas:
middelgroot schoudertasje, hoofdkleur blauw, heeft turquise-bloemachtige print (strand-look), touwdetails aan de onderkant, de hendel is donkerblauw, er hangt een donkerblauw touw met ''pluisje'' aan - ziet er een beetje uit als een gordijnkoord (weet niet hoe ik het anders moet uitleggen;) )

Inhoud: Zwart t-shirt met witte tekening, zwarte sokken, blauwe slip.

Hopelijk bereik ik op deze manier nog meer mensen om mijn geliefd tasje terug te vinden!

Dank bij voorbaat!
icon

Beste antwoord door Denice NS 8 februari 2018, 17:12

Welkom op het forum, KrisB.

Wat ontzettend balen van je tas 😞 Heb je het opsporingsformulier al ingevuld? Ik wil je aanraden deze in te vullen. Na het invullen en insturen krijg je een opsporingsnummer. Je kan dit nummer dan het beste even aan ons doorgeven via Facebook of Twitter. Mijn collega's van Gevonden Goed kunnen dan direct even kijken of er een tas is gevonden die aan jouw omschrijving voldoet. Telefonisch contact opnemen kan ook via: 030-7515155 (lokaal tarief, menu optie 5, daarna optie 1).
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum, KrisB.

Wat ontzettend balen van je tas 😞 Heb je het opsporingsformulier al ingevuld? Ik wil je aanraden deze in te vullen. Na het invullen en insturen krijg je een opsporingsnummer. Je kan dit nummer dan het beste even aan ons doorgeven via Facebook of Twitter. Mijn collega's van Gevonden Goed kunnen dan direct even kijken of er een tas is gevonden die aan jouw omschrijving voldoet. Telefonisch contact opnemen kan ook via: 030-7515155 (lokaal tarief, menu optie 5, daarna optie 1).

Reageer