beantwoord

verloren viool

Ik heb mijn viool op 25 mei 2015 in de trein van Amsterdam richting Rotterdam, in de buurt van Haarlem verloren. Rond 21.00 uur
Zwarte kist, groene bekleding.
Ik ben bereid een vindersloon overeen te komen.
Reageer, alsjeblieft!
icon

Beste antwoord door Hessel NS 29 mei 2015, 13:37

Voilà!
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Gevonden voorwerpen blijven vaak een paar dagen liggen op het eindstation. Het kan handig zijn even te informeren, je weet maar nooit. Verder loopt het via het bureau Gevonden voorwerpen en na een dag of vijf gaan ze daar naar toe. Helaas zijn er mensen met een wat merkwaardige kijk op de eigendomsverhoudingen die alles kunnen gebruiken maar bij voorbaat hopeloos is het niet. Succes, Hilary Hahn zou ook niet blij zijn.
Gevonden voorwerpen blijven vaak een paar dagen liggen op het eindstation. Het kan handig zijn even te informeren, je weet maar nooit. Verder loopt het via het bureau Gevonden voorwerpen en na een dag of vijf gaan ze daar naar toe. Helaas zijn er mensen met een wat merkwaardige kijk op de eigendomsverhoudingen die alles kunnen gebruiken maar bij voorbaat hopeloos is het niet. Succes, Hilary Hahn zou ook niet blij zijn.

Dank voor je aardige reactie. Ik had inderdaad op een vertraging van ambtelijke afhandeling gehoopt.
Ik ga Dordrecht bellen, het eindstation. En blijft ook Utrecht bellen. Ik heb ook een vindersloon in het vooruitzicht gesteld op de ns-site. Ook hier liggen de percentages vast in ons georganiseerde landje...
Groet, Wouter
Reputatie 7
Badge +4
Ik vind het een kwestie van beschaving om dat om niet te doen en zeker bij iets van culturele waarde maar goed daar kan iedereen verschillend over denken. Het is goed de zaken na te lopen, een viool is geen dagelojkse vondst in de trein. Dat werkt in uw voordeel, het valt op.
Misschien heb je hier nog wat aan.

https://www.verlorenofgevonden.nl/

Bespeel zelf ook een strijkinstrument, dus kan me voorstellen wat er door je heen gaat.
Ik vind het een kwestie van beschaving om dat om niet te doen en zeker bij iets van culturele waarde maar goed daar kan iedereen verschillend over denken. Het is goed de zaken na te lopen, een viool is geen dagelojkse vondst in de trein. Dat werkt in uw voordeel, het valt op.

Ben ik helemaal met je eens. Het ook meer iets om mensen over de streep te trekken. Je wringt je in rare bochten om een instrument waar je 50 jaar op gespeeld hebt, en van je vader en grootmoeder afkomstig is, terug te krijgen. dank voor je reactie. Werkt heel prettig.
Misschien heb je hier nog wat aan.

https://www.verlorenofgevonden.nl/

Bespeel zelf ook een strijkinstrument, dus kan me voorstellen wat er door je heen gaat.

Ja, het een gapende afgrond, maar zelf het heft in handen nemen, helpt. Ik ga op je site kijken. Dank!
Zou voor de zekerheid ook even contact op nemen met de politie. Dergelijke instrumenten die al zo lang in de familie zijn.. Die moeten bij de rechtmatige eigenaar terug! Misschien hebben zij nog een advies.
Zou voor de zekerheid ook even contact op nemen met de politie. Dergelijke instrumenten die al zo lang in de familie zijn.. Die moeten bij de rechtmatige eigenaar terug! Misschien hebben zij nog een advies.

Zeker! Ik heb natuurlijk gewoon aangifte gedaan, maar we weten dat de daarop ondernomen actie ons meestal niet hoopvol stemt, om maar zo te zeggen...
Maar het goed om naast digitaal nog even mondeling contact op te nemen en ze uit te leggen wat een mooie viool is...
Wouter
Wij hebben ook via o.a. Twitter aandacht gevraagd voor deze oproep, ik hoop van harte dat ie terecht komt!
Als u iets verloren hebt, moet u dit bij uw gemeente melden. Verloren en gevonden spullen zijn geen taak van de politie. U kunt er dus ook geen aangifte van doen. Kijk op de website www.verlorenofgevonden.nl of uw spullen misschien zijn gevonden.
Voilà!
Super nieuws!!!!!
Reputatie 7
Badge +4
Hessel, perfect dat jullie deze middelen hebben ingezet. Had iemand hem gevonden?
Tof om te lezen Hessel. Eind goed al goed!
Lange dag.... Welterusten allemaal. Voor diegene die op is.... :$

https://www.youtube.com/watch?v=vPcnGrie__M&list=RDvPcnGrie__M#t=18
@janjan

Thanks, heb nachtdienst.
Reputatie 7
Badge +4
Het is volledig off-topic maar dit heeft meer klasse ;-):

https://www.youtube.com/watch?v=gpnIrE7_1YA

Ik noemde Hiltsje al eerder hier....

Caprice, dat wel.

Ik heb mijn viool op 25 mei 2015 in de trein van Amsterdam richting Rotterdam, in de buurt van Haarlem verloren. Rond 21.00 uur
Zwarte kist, groene bekleding.
Ik ben bereid een vindersloon overeen te komen.
Reageer, alsjeblieft!
is dit m staat op face book als gevonden in snelnieuws
Reputatie 7
Badge +4
Heel aardig van je maar hij is al terug......

Vanuit de moderatoren is heel adequaat gereageerd.

Reageer