beantwoord

verloren wit/grijze computermuis

• 4 december 2019
  • 5 reacties
  • 96 Bekeken

4-12-2019 heeft mijn zoon zijn computermuis laten liggen in de trein. Van nijmegen naar Zwolle. Deze muis werkt alleen met bij geleverde stick. En die heeft mijn zoon nog. Voor die gene die het heeft gevonden is het dus waardeloos. Maar voor mijn zoon zijn studie niet. Graag hoor ik het wie en waar het is. Alvast zeer bedankt.

icon

Beste antwoord door Thom 4 december 2019, 16:14

U kunt het het beste opgeven bij Gevonden voorwerpen, Als u belt, kunnen ze daar op een van de twee eindstations kijken of het is afgegeven, Na vjf dagen gaat het naar een depot. Als iemand het heeft meegenomen is er niets aan te doen. De kans dat de vinder het hier leest, is niet erg groot.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt het het beste opgeven bij Gevonden voorwerpen, Als u belt, kunnen ze daar op een van de twee eindstations kijken of het is afgegeven, Na vjf dagen gaat het naar een depot. Als iemand het heeft meegenomen is er niets aan te doen. De kans dat de vinder het hier leest, is niet erg groot.

Dank je voor je tip. Had ik ook gedaan. Via Klantenservice zeggen ze alleen melding maken. Meer doen ze niet. En daar baal ik van.

Badge +3

Als het goed is krijg je dan (een mail met) een opsporingsnummer, toch?

En natuurlijk een mailtje zodra je voorwerp gevonden is.

Dat wel. Maar men wilde niet op het station Zwolle navragen of daar is afgegeven is.

Badge

Hoi Irma098, welkom op de NS Community. 

Goed dat er inmiddels een opsporingsverzoek is, maar jammer om te lezen dat men niet meer voor je kon betekenen. Komt je zoon toevallig in de komende dagen nog op station Zwolle? Hij zou daar dan nog navraag kunnen doen bij een Tickets & Service balie. Mocht de muis daar liggen, dan kan je zoon die direct weer afhalen. Mocht dat niet het geval zijn, dan laten we je binnen 4 weken per mail weten of we de muis wel of niet gevonden hebben. 

Reageer