beantwoord

Verloren: zwarte sporttas met scheidsrechtersspullen

Afgelopen woensdag (08-01-2019) heb ik bij mijn overstap op Den Haag HS mijn sporttas in de trein laten liggen. Ik zat in de IC Amsterdam Centraal - Vlissingen, vertrektijd 09:59 vanaf Den Haag HS, halverwege het voorste treinstel (nummer 8713), bovenin. Ik ben nog tevergeefs achter de trein aan gereisd, en toen het betreffende treinstel 's middags weer op het traject Delft - Den Haag HS reed, lag de tas niet meer waar ik hem had achtergelaten. De tas is van het merk Adidas, zwart, met in wit het logo van MHC Bennebroek (een pauw) en het bedrijfslogo van Garage Engel. De inhoud bestaat uit mijn scheidsrechtersspullen: een geel en een hardroze KNHB-shirt, een blauw KNHB-jasje, een zwart thermoshirt van het merk Icebreaker, een grijs etui met daarin een communicatieset, blauwe sportschoenen van het merk Asics en nog wat andere dingen. Woensdag heb ik direct via de Klantenservice een opsporingsverzoek aangemaakt en inmiddels heb ik deze oproep via verschillende kanalen gedeeld. Alle hulp, tips en verdere verspreiding van dit bericht wordt ontzettend gewaardeerd!
icon

Beste antwoord door Thom 10 januari 2019, 21:16

https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html

Hier staat ongeveer alles in. Als u telefoneert naar Klantenservice dan wil het nog wel eens gebeuren dat ze voor u bellen naar het eindstation van de trein, waar de spullen vijf dagen blijven liggen. 030 7515155. De kans dat u uw tas via dit forum terug vindt, is niet erg groot.

Bekijk origineel

3 reacties

Excuus, het ging om dinsdag 8 januari, niet om woensdag.
Reputatie 7
Badge +4
https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html

Hier staat ongeveer alles in. Als u telefoneert naar Klantenservice dan wil het nog wel eens gebeuren dat ze voor u bellen naar het eindstation van de trein, waar de spullen vijf dagen blijven liggen. 030 7515155. De kans dat u uw tas via dit forum terug vindt, is niet erg groot.
Hallo JeroenD en welkom bij de NS Community.

Voor het terugvinden van verloren goed is onze afdeling Verloren voorwerpen, waar Thom naar verwijst, de beste optie. Mocht je jouw spullen ook op een andere manier willen proberen terug te vinden dan kun je ook een bericht plaatsen op onze Facebook pagina. Dat wil nogal eens een oplossing bieden.

Reageer