Verplichting dragen van mondkapjes vervalt per 23 maart 2022



Toon eerste bericht

154 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik denk het wel. En dat zal ook voor treinen naar Duitsland gelden.

Vanaf morgen vervalt de wettelijke grond om te kunnen optreden. Er valt vanaf morgen niets meer te handhaven. 

 

Ben benieuwd hoe dat over een tijdje gaat, krijgen we dan een mondkapjes verbod? De wet die gezichtsbedekking verbied heeft als uitzondering medische noodzaak (pandemie), maar dat vervalt een keer.

 

Alle gekheid op een stokkie: het verzoek zal nooit worden gehonoreerd.

Heb jij meegekregen hoe dat voor de IC Brussel vorm gaat krijgen? Vanaf Hazeldonk op/af van mondmasker?

Ik vermoed na Breda om het een beetje overzichtelijk te houden :) kan er nu weinig over vinden eerlijk gezegd

Reputatie 7
Badge

Op de website van NS Internationaal wordt dringend geadviseerd om het mondkapje over het gehele traject te dragen.

Vanaf morgen vervalt de wettelijke grond om te kunnen optreden. Er valt vanaf morgen niets meer te handhaven. 

 

Ben benieuwd hoe dat over een tijdje gaat, krijgen we dan een mondkapjes verbod? De wet die gezichtsbedekking verbied heeft als uitzondering medische noodzaak (pandemie), maar dat vervalt een keer.

 

Alle gekheid op een stokkie: het verzoek zal nooit worden gehonoreerd.

Heb jij meegekregen hoe dat voor de IC Brussel vorm gaat krijgen? Vanaf Hazeldonk op/af van mondmasker?

Ik vermoed na Breda om het een beetje overzichtelijk te houden :) kan er nu weinig over vinden eerlijk gezegd

Thanks haha. Heb er in de gangen ook weinig over gehoord, vandaar de nieuwsgierigheid. 

Reageer