beantwoord

Verstoring Hoorn - Zaandam

• 23 februari 2015
  • 6 reacties
  • 240 Bekeken

Reputatie 1
Waarom wordt er in de IC vanaf Enkhuizen (die niet verder gaat dan Hoorn niets omgeroepen??
Waarom geeft de reisplanner de (snellere) alternatieve route (Hoorn-Haarlem (via Alkmaar) - Leiden niet weer ??

Dat de trein iet rijd kan gebeuren maar dat NS er in faalt om dit aan haar klanten te melden is toch wel schandalig!!!
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 23 februari 2015, 19:21

Hallo ConradM. Door een seinstoring zijn er op dat traject inderdaad wat problemen. Spijtig dat dit niet werd omgeroepen in de trein! Stond er ook niets op de borden bij vertrek? Ik kan me voorstellen dat je dan niet goed weet waar je aan toe bent. Ik begrijp hieruit dat jij naar Leiden moet? Is dat inmiddels al gelukt of kan ik je wellicht nog voorzien van reisinformatie?

P.S. Ik heb je topic naar het subforum in de trein verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt.
Bekijk origineel

6 reacties

Waarom heb jij informatie nodig als jij het toch beter weet?
Reputatie 1
Waarom heb jij informatie nodig als jij het toch beter weet?

Ik zou het fijn vinden om als KLANT geinformeerd te worden inplaats van alles zelf uit te moeten zoeken.
Hallo ConradM. Door een seinstoring zijn er op dat traject inderdaad wat problemen. Spijtig dat dit niet werd omgeroepen in de trein! Stond er ook niets op de borden bij vertrek? Ik kan me voorstellen dat je dan niet goed weet waar je aan toe bent. Ik begrijp hieruit dat jij naar Leiden moet? Is dat inmiddels al gelukt of kan ik je wellicht nog voorzien van reisinformatie?

P.S. Ik heb je topic naar het subforum in de trein verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt.
Reputatie 1
Hi Laura,

Ik ben nog niet thuios, zit nu in de IC van Haarlem naar Leiden, we zijn er dus bijna. Op het moment dat ik de trein instapte stond er nog 'NIET INSTAPPEN' (ivm combineren) op de DTA, op de trein stond 'Hoorn' maar de machinist waar ik nog even een praatje mee maakte wist zelf ook nog niet wat precies de bedoeling was. Het enige wat omgeroepen werd is op, als ik het me goed herinner Hoogkarspel , dat de tegen trein ivm een seinstoring vertraging had en we daar dus op moesten wachten. (vraag me dus ook af of ze die niet beter even hadden kunnen laten wachten op kersenbgaart zodat iig de aansluiting ri alkmaar gehaald kon worden) . En vlak voor hoorn werd omgeroepen dat dit het eindpunt was, alwaar we wederom weet ik hoe lang moesten wachten op de vertraagde stoptrein vanuit Enkhuizen.

Heb zelf uiteindelijk de trein via Alkmaar naar Haarlem van 18:21 genomen, die ook weer vertraging had waardoor m'n overstap op Haarlem niet heel lekker uitpakte. Zit nu in de IC ri Dort (den Haag HS) van 19:28 vanaf Haarlem. uurtje later dan normaal
Ik kan me voorstellen dat dat verwarrend is. Ben blij om te lezen dat je er bijna bent ConradM. Voor Geld terug bij Vertraging kan je vanaf 30 min > een claim indienen. Ik hoop dat je volgende reizen een stuk beter verlopen!
Reputatie 1
tnx voor de support Laura, zat me vandaag niet mee, begon vanmorgen al met het niet halen van m'n overstap......en dan nu dit...maar ben veilig thuis gekomen, morgen proberen we het gewoon weer!!!

Reageer