Vertraging?

• 1 februari 2015
  • 4 reacties
  • 260 Bekeken

Ik begrijp dat wzh aan het spoor noodzakelijk zijn, maar het verbaast me hoe vaak de intercity Schiphol-Enschede in het weekend niet rijdt.
Wat dan wel heel fijn zou zijn is als de alternatieve treinen, waar je dus per definitie moet overstappen, op tijd zouden rijden.
Vertrek Adam Zuid. Intercity Utrecht Centraal 5 min vertraging. Intercity Leeuwarden op tijd. Gaan we toch over Zwolle. Helaas intercity Leeuwarden wacht op intercity Utrecht (wie besluit dat?) dus Leeuwarden ook 5 min te laat. U raadt het al. Aansluiting gemist. Een treinreis die normaliter 2 uur duurt, duurt nu van 15h42 tot 18h27 en alleen omdat iemand op Adam Zuid vond dat de intercity naar Leeuwarden wel kon wachten. Hoop dat die persoon zelf nog eens de fijne consequenties van zo'n beslissing ervaart.

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Waarom zou de intercity naar Leeuwarden in Amsterdam Zuid wachten op de Intercity naar Utrecht? Ze komen beide uit Schiphol.
Was voor mij ook volkomen onduidelijk. Feit is dat de intercity naar Leeuwarden op tijd binnenkwam en pas vertrok na die naar Utrecht. Dus 5 min later dan vlgs dienstregeling
Reputatie 1
Badge
JUist deze directe IC is het slachtoffer, juist Omdat er op dat traject flink wordt gebouwd aan extra sporen voor de toekomst: SAAL-project.
Klopt dat de aansl. in Zwolle van elke IC op dat stinkdieseltje naar Enschede zeer krap is en bijna niet te halen voor iedereen met koffers, kinderwagens o.i.d. En kan niet wachten vanwege enkelspoor en dus kruisende treinen. JUist als er ergens werken zijn-in de praktijk elke weekend dus-wordt ook de treindienst op andere trajecten eerder verstoord.
Was trouwens in Uw geval via Amsterdam C en die mooie Duitse IC tot Hengelo niet veel beter geweest?
Nu nog duimen of NS Uw claim van 100% geld terug wel accepteert........
Reputatie 4
Badge

Nu nog duimen of NS Uw claim van 100% geld terug wel accepteert........

Waarom 100 % claim? De vertraging is maar 30 minuten.

Reageer