beantwoord

Vertrektijden Aanwijzer in hal Utrecht CS defect

• 30 november 2017
  • 10 reacties
  • 240 Bekeken

Reputatie 7
Badge
Middelste display UtrechtCS (tussen spoor 7 en 8, bij de Julia) geeft treinen van 3 uur geleden weer... Klok instelling?

Overigens... Als je op Utrecht CS de middentunnel neemt zijn de papieren vertrekstaten onvindbaar (weggehaald?) maar hangt er geen electronische vertrekmonitor voor in de plaats... Die zou ik onderaan elke trap tegen de achterwand verwachten. Tip voor de stationsmanager?!
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 december 2017, 08:07

Ik heb inmiddels een reactie terug mogen ontvangen.

De borden zijn inmiddels gereset 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Super! Bedankt voor het doorgeven van je bevindingen klant_Jac, ik heb het meteen doorgegeven aan de betreffende afdeling 🙂.
Heb je ook de 5 cijferige code aan de onderzijde van het bord. Zonder deze code wordt het niet in behandeling genomen in verband met alleen de mogelijkheid hebben om het op afstand juist in te stellen. Dit was ik zowaar even helemaal vergeten, excuses.
Reputatie 7
Badge
30029 en doet het nog steeds niet goed. Graag gedaan voor jou, Arnold

Overigens, tegenover die 6 displaybakken zit een mevrouw in een i hokje. Die kan toch gebeld worden met de vraag even het nummer te bekijken? Of 1 van de Slidestop collega's die ik daar bij de Swirl zie staan? Daar hoeft een reiziger toch niet voor om te reizen?
Ik neem het topic van mijn collega over. De problemen van het bord zijn onder de aandacht gebracht van de verantwoordelijke afdeling. Zodra ik meer weet zal ik dat hier ook laten weten!
Reputatie 5
Badge
Middelste display UtrechtCS (tussen spoor 7 en 8, bij de Julia) geeft treinen van 3 uur geleden weer... Klok instelling?

Overigens... Als je op Utrecht CS de middentunnel neemt zijn de papieren vertrekstaten onvindbaar (weggehaald?) maar hangt er geen electronische vertrekmonitor voor in de plaats... Die zou ik onderaan elke trap tegen de achterwand verwachten. Tip voor de stationsmanager?!

Als ik even wat extra's mag doorgeven: Ik zie dat deze schermen echt heel vaak verouderde informatie geven. Bijna elke keer dat ik op Utrecht ben klopt er van dit groepje schermen iets niet. Andere schermen doen het vaak wel goed, en tonen de juiste actuele tijden en vertrektijden. Dus er is echt iets mis met de hardware of software van dit groepje TB21-schermen.

Ter informatie: De code van het scherm is 30028 welke vorige week weigerde, en ik geloof dat dit samen werkt met **27 en **26.
Bedankt voor de aanvulling, Aar. Ik heb dit toegevoegd aan mijn melding richting de verantwoordelijke afdeling 🙂 Nu is het wachten op een terugkoppeling.
Ik heb inmiddels een reactie terug mogen ontvangen.

De borden zijn inmiddels gereset 🙂
Badge +3
Blijkbaar nog steeds probleemkindjes die schermen 😛
Reputatie 7
Badge
Het ergste is dat er eerst wordt gezeurd om "nummertje" en dat het vervolgens uren, vaak dagen, geregeld weken en soms maanden duurt voordat het opgelost is. Al die tijd verstrek je als tijd en plaats georienteerd bedrijf verkeerde informatie aan je honderdduizenden klanten. Hoe serieus neem je die klanten dan nog?
Reputatie 5
Badge
Ik heb eerder wel een nummertje op een zondag doorgegeven, en binnen 10 minuten zag ik het bord resetten.

Het is natuurlijk wel zo dat ze het bord op afstand moeten kunnen resetten. Maar het kan als het meezit gewoon snel gaan.

Hoewel ik mij wel afvraag waarom de schermen op Utrecht Centraal vaak vastlopen. Je zou bijna denken dat het magische aardstraling is. 😛 Elke keer als ik er langs loop zie ik er eentje of meerdere behoorlijk met out-dated reisgegevens staan. :/

De reparatie aan de informatieborden als ze fysiek stuk zijn, dat is inderdaad een ander verhaal. En daar is ForEyeT behoorlijk traag in, weet ik inmiddels. Hopelijk is dit snel in orde.

Reageer