beantwoord

Vervangend busvervoer Den Haag HS - Delft

• 1 februari 2019
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Reputatie 2
Het ging vannacht niet echt lekker met het vervangend busvervoer van Den Haag Hollands Spoor naar Delft. Volgens de reisplanner reden de bussen van 02.42 uur en 03.42 uur niet. Na een belletje van een kwartier met de klantenservice, die de vraag niet konden beantwoorden maar later terugbelden (was netjes geef ik toe) reden ze gewoon wel. De buschauffeur die ik sprak gaf aan dat hij wist van de verwarring, maar dat volgens hem bekend was bij NS dat de bussen gewoon zouden rijden. Het lijkt dus een fout in de reisplanner. De fout is later hersteld zag ik in de reisplanner, zo rond 3.00 uur, maar toen had ik al de bus van 02.42 uur gemist die dus gewoon bleek te rijden. Oproep aan NS: graag de reisplanner netjes bijhouden. Voor straf dien ik een gtbv-claim in voor meer dan 60 minuten 😉 In de bijlage het bewijs in de vorm van een screenshot (inclusief het prachtige reisadvies om een rit van normaal gesproken 6 minuten te vervangen met een wereldreis van bijna 2 uur).

icon

Beste antwoord door Rizana NS 1 februari 2019, 10:20

Allereerst, goed dat je een print screen hebt gemaakt. Het komt inderdaad wel eens voor dat de planner niet up-to-date is. Erg onhandig natuurlijk!
Ik zet je signaal met print screens door en ik hoop dat je een volgende keer sneller de juiste informatie hebt, zodat je niet ongepland op wereldreis hoeft.

Je kunt inderdaad een claim indienen hoor.

Kan ik je op dit moment nog verder helpen?
Bekijk origineel

1 reactie

Allereerst, goed dat je een print screen hebt gemaakt. Het komt inderdaad wel eens voor dat de planner niet up-to-date is. Erg onhandig natuurlijk!
Ik zet je signaal met print screens door en ik hoop dat je een volgende keer sneller de juiste informatie hebt, zodat je niet ongepland op wereldreis hoeft.

Je kunt inderdaad een claim indienen hoor.

Kan ik je op dit moment nog verder helpen?

Reageer