beantwoord

vervangend vervoer komt niet

• 4 november 2016
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 2
Afgelopen zondag waren er voor de zoveelste keer weer ingelaste werkzaamheden tussen Dordrecht en Breda . ik wou om 8.51 de nsbus van dordecht zuid naar Breda pakken om zo maar Maastricht af te reizen echter is de bus niet gekomen . ook de bus de andere kant op niet. Dit vind ik erg vervelend . werkzaamheden vooral ingelaste zijn irritant maar als het vervangend vervoer niet te vertrouwen is dan al helemaal. Ik heb een ruim halfuur moeten wachten
icon

Beste antwoord door Annewil NS 4 november 2016, 22:19

Hoi Peter91, wat jammer dat je hebt moeten wachten op het vervangend vervoer! Dat is natuurlijk niet de bedoeling wanneer deze bus wel in de dienstregeling stond. Ik hoop dat dit je niet nogmaals overkomt. Je kunt hiervoor Geld terug bij Vertraging aanvragen omdat je bovenop de extra reistijd van de geplande werkzaamheden nog meer reistijd hebt gehad.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Peter91, wat jammer dat je hebt moeten wachten op het vervangend vervoer! Dat is natuurlijk niet de bedoeling wanneer deze bus wel in de dienstregeling stond. Ik hoop dat dit je niet nogmaals overkomt. Je kunt hiervoor Geld terug bij Vertraging aanvragen omdat je bovenop de extra reistijd van de geplande werkzaamheden nog meer reistijd hebt gehad.
Reputatie 2
Dan ga ik dat zeker aanvragen . deze ingelaste werkzaamheden zijn slechts 2 dagen van te voren ingelast. Ik vraag mij af of ik dit ernaast ook kan claimen?
Volgens mij wel, NS moet werkzaamheden 10 dagen van te voren aankondigen, anders telt de GTBV gewoon voor de normale reistijd.

Reageer