beantwoord

Vervangende bus vertrekt keer op keer te laat

• 10 mei 2020
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 3

AFGEHANDELD/GESLOTEN DOOR VERANDERDE OMSTANDIGHEDEN!! SVP NIET MEER REAGEREN!!

Het valt me al een paar keer op dat als ik van Maastricht naar Sittard (met vervangend busvervoer tijdens werkzaamheden) ga of omgekeerd, een bus gewoon vaak 5 tot 10 minuten later vertrekt dan gepland. De beste chauffeur staat dan gewoon rustig koffie te drinken en te lachen met medewerkers over koetjes en kalfjes.

Kan er alsjeblieft wat stipter gereden worden, of hebben de buschauffeurs anders te weinig pauze en ben ik gewoon een ambetante kwal die alleen maar aan z'n eigen hachie denkt en me meer in de chauffeur zou moeten verplaatsen? (ik ben eventuele forumleden en NS-medewerkers maar voor die vinden dat ik een egoïst ben).

Dankzij dit heb ik namelijk dezelfde keren ook mijn aansluiting noordwaarts gemist.

AFGEHANDELD/GESLOTEN DOOR VERANDERDE OMSTANDIGHEDEN!! SVP NIET MEER REAGEREN!!

icon

Beste antwoord door mrfreeze 10 mei 2020, 21:25

Ik ga even iets heel hards zeggen:

Dude, wees blij DAT er iets rijdt, gedurende deze intelligente lockdown.

Serieus, dat mensen zich druk maken om een bus die een paar minuten later vertrekt terwijl er weet ik hoeveel mensen ziek op de IC liggen…

(vanwege https://community.ns.nl/in-de-trein-11/geen-fiets-meer-in-de-trein-65035?postid=450042#post450042)

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 3

Bekend probleem inderdaad. En ik heb deze week 2 keer meegemaakt dat er 's ochtends helemaal geen bus is.

Treinvervoer mag je niet meer op vertrouwen en vervangend busvervoer klaarblijkelijk ook niet. Maarja, we hebben natuurlijk wel een van de beste spoorwegnetten van de wereld! Excuseer mijn sarcasme.

Reputatie 4

Bij mij ook een bekend probleem, daarbij heb ik ook mee gemaakt dat de chauffeurs gewoon maar doen waar ze zin in hebben, de weg niet kennen, onnodig langzaam rijden En dat er bussen worden in gezet terwijl er op de snelwegen files staan als gevolg van wegwerkzaamheden. 

Reputatie 3

In dit specifieke geval is Prorail ook zo slim geweest om de Meerssenerweg te claimen. Resultaat: nog meer omrijden. Goed werk van de spoorprofesionals.

Gelukkig nog een paar maanden en dan kunnen we nog een week van dit feest genieten in Maastricht!

Reputatie 7
Badge +3

Ik ga even iets heel hards zeggen:

Dude, wees blij DAT er iets rijdt, gedurende deze intelligente lockdown.

Serieus, dat mensen zich druk maken om een bus die een paar minuten later vertrekt terwijl er weet ik hoeveel mensen ziek op de IC liggen…

(vanwege https://community.ns.nl/in-de-trein-11/geen-fiets-meer-in-de-trein-65035?postid=450042#post450042)

Reputatie 3

Ha! Die komt me bekend voor (uit het topic hiernaast).

En ja, je hebt gelijk :)

@Moderators: GRAAG DIT TOPIC SLUITEN! Ik heb dit topic al gerapporteerd bij jullie!

@All, svp NIET meer reageren!!!!

Dit is overigens de eerste keer dat ik mijn eigen topic gerapporteerd heb. In mijn jaren dat ik actief ben op forums nog nooit meegemaakt. :thumbsup: