beantwoord

Vervanging stoelen op verschillende typen materieel

• 3 maart 2020
  • 6 reacties
  • 276 Bekeken

Reputatie 3

Kunnen de stoelen van de volgende materieeltypen worden verbeterd?

SNG

FLIRT

DDZ

VIRMm

Kan dit gelijkgemaakt worden aan SLT voor sprinters en ICRmh (alleen de stoelen, niet de rijeigenschappen)? Even wat concreet de issues zijn:

SNG en FLIRT: Te rechtop

SNG: Vreemde bocht in de stoel

FLIRT: Vreemde bocht in de hoofdsteun, een reden waarom deze stoel niet is gekozen tot SNG stoel (hij kon gekozen worden voor SNG)

DDZ en VIRMm: Te hard en te laag (De hoofdsteun moet hoger, ik kom als 13-jarige en 1,70, lang niet de gemiddelde Nederlander, met mijn nek in de bovenkant van de stoel)

icon

Beste antwoord door Erryt NS 3 maart 2020, 20:20

Bedankt voor je ondervindingen. Ik zal deze zeker doorzetten. Fijn dat de stoelen in de SLT wel bevallen.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3

Oeps, dat zijn nogal wat treinen :grin:.

De SNG rij ik dagelijks mee en ik kan je mening hierover delen. De vreemde bocht in combinatie met de rechte leuning (en de hardheid ervan) zorgen voor een bijzondere houding.

Met mijn lengte (1,80m) heb ik persoonlijk niet echt problemen met stoelen in de DDZ en VIRMm. Goed, het kan beter maar toch… Zijn de ICRmh stoelen trouwens gelijk aan die van de ICMm? In dat geval ben ik het zeker met je eens dat deze wel stukken beter zijn!

FLIRT ben ik verder niet bekend mee.

Kort antwoord op de vraag in de topic start: nee. Het uitgebreide antwoord kan je in de andere topics over de zitplaatsen vinden.

Bedankt voor je ondervindingen. Ik zal deze zeker doorzetten. Fijn dat de stoelen in de SLT wel bevallen.

Reputatie 3

Je zou alle topics waarin dit onderwerp ter sprake is gekomen eens kunnen verzamelen (ook van mensen die er wel positief over zijn). Dat zijn er vast wel genoeg :grin:

Ik heb de reactie van ReizigersRijssen verwijderd. Ik snap dat sommige mensen de wens hebben om stoelen te vervangen, maar dat dient wel met fatsoen te gebeuren.

Reputatie 3

Wordt VIRMm 2 dan wel een comfortabele stoel?

Reageer