beantwoord

vieze toiletten in de trein..

• 8 juni 2014
  • 3 reacties
  • 372 Bekeken

kunnen de treinen in het algemeen beter worden schoongemaakt? alvast bedankt.met vriendelijke groet,arjan de groot..
icon

Beste antwoord door Mike 9 juni 2014, 00:39

Hallo Arjan,
De actie van de schoonmakers (waar NS de dupe van was) is recent pas geëindigd. Het kost een flinke tijd om alle achterstand in te halen. Sommige treinen/stations zullen daardoor nog niet goed of geheel schoon zijn gemaakt.

Mocht je dit probleem vaker tegenkomen dan is het wellicht handig om hier direct melding van te maken bij de NS, door het traject en tijdstip van de trein door te geven. Je kunt er uiteraard ook melding van maken bij de conducteur. Die kan het dan doorzetten naar de juiste afdeling. Indien de trein dusdanig vies is kan de conducteur ook een spoedreiniging aanvragen.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Arjan,
De actie van de schoonmakers (waar NS de dupe van was) is recent pas geëindigd. Het kost een flinke tijd om alle achterstand in te halen. Sommige treinen/stations zullen daardoor nog niet goed of geheel schoon zijn gemaakt.

Mocht je dit probleem vaker tegenkomen dan is het wellicht handig om hier direct melding van te maken bij de NS, door het traject en tijdstip van de trein door te geven. Je kunt er uiteraard ook melding van maken bij de conducteur. Die kan het dan doorzetten naar de juiste afdeling. Indien de trein dusdanig vies is kan de conducteur ook een spoedreiniging aanvragen.
Badge
Beste Koffiekenner, welkom op het forum. Klopt wat Mike aangeeft. De staking is inmiddels voorbij, maar het kan kloppen dat de treinen viezer zijn dan normaal. We doen ons best. Maar inderdaad, mocht je dit weer tegenkomen dan kunnen we het signaal doorsturen. Graag het traject en tijdstip vermelden. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'in de trein'. Groet, Leny
Ik reis al ruim 15 jaar met de trein en heb nog nooit een toilet gezien waarvan ik dacht; goh wat schoon en wat ruikt het lekker. Met de staking heeft het niks te maken; het is gewoon onwil van de NS om ervoor te betalen. Vervolgens doet men een enquete waaruit blijkt dat mensen het toilet nauwelijks gebruiken (omdat het te smerig is) en gebruikt men die uitkomst als argument om maar helemaal geen toilet in de trein te hebben; probleem opgelost en meer winst voor de NS. Kaartjes worden elk jaar duurder terwijl de service achteruit gaat. Lijkt mij het kenmerk van een monopolist op een (bijna) primaire levensbehoefte. (Niet iedereen heeft een rijbewijs.)

Reageer