beantwoord

Vieze treinen

• 28 april 2014
  • 6 reacties
  • 380 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik zie een hoop reacties dat de oorzaak een staking is, en dat jullie het ook vervelend vinden.,maar er niets aan kunnen doen.. Vreemde reactie... Het is voor de NS helemaal niet vervelend.
De ellende is voor de reiziger, die gewoon de volle prijs voor zn kaartje mag betalen...
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 april 2014, 17:47

U heeft de vele topics over smerige treinen kennelijk al gezien, zo blijk uit uw bericht.

Dan zult u ook de reactie van NS (bij monde van Hessel NS) op de diverse plaatsen hebben gelezen.

verklaring
Bekijk origineel

6 reacties

U heeft de vele topics over smerige treinen kennelijk al gezien, zo blijk uit uw bericht.
Dan zult u ook de reactie van NS (bij monde van Hessel NS) op de diverse plaatsen hebben gelezen.

verklaring
Ik zie een hoop reacties dat de oorzaak een staking is, en dat jullie het ook vervelend vinden.,maar er niets aan kunnen doen.. Vreemde reactie... Het is voor de NS helemaal niet vervelend.
De ellende is voor de reiziger, die gewoon de volle prijs voor zn kaartje mag betalen...

De ellende is ook voor het rijdend personeel dat dienst doet op de trein. Wij krijgen de volle lading over ons heen, waar wij niets aan kunnen doen, hoe frustrerend dat ook voor ons is en de reizigers die wij in de trein hebben zitten.

U zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen ander vervoer te kiezen, dan hoeft u ook geen kaartje te kopen voor zo'n vieze, stinkende trein.
Misschien zouden alle reizigers dat moeten doen.
Treinen leeg, wegen overvol en uiteindelijk het failliet van NS.
Hoewel, dan worden de aandeelhouders doorgaans aangesproken en dat is de staat, dus u en ik.
Betalen we toch indirect dat kaartje.
Beste komtdiedam, Welkom op het NS Service Forum. De reactie van Hessel zou ik ook in dit topic hebben gedeeld. Wij hopen ook dat de betrokken partijen zo snel mogelijk tot een oplossing komen.
Ik zou a.s. zaterdag met mijn vrouw van het uiterste zuiden per trein naar Lelystad moeten reizen, dit doe ik al enkele jaren tweemaal per jaar, deze keer zie ik er maar van af. Wat mijn mening betreft: De N.S. blijft eindverantwoordelijke voor de kwaliteit van het vervoer, dus ook voor het schoonhouden van de treinen, ze verschuilen zich nu achter de externe schoonmaakbedrijven, dit is niet juist, dan maar alle treinverkeer stoppen totdat het probleem is opgelost, de reiziger betaalt de volle pond en is hiervan de dupe, de N.S. wast zijn handen in onschuld en strijkt inmiddels de winst op.
Schandalig! Misschien toch wat Polen aan het werk zetten, natuurlijk legaal in dienst van de N.S., zoals vroeger toen de "gastarbeiders" dit werk deden, lekker goedkoop!
Hallo Arle,

We vinden het echt heel vervelend dat onze reizigers nog steeds last hebben van de landelijke staking. Alleen worden wij, net als andere bedrijven, gebruikt als platform voor deze stakingen. Ik wil nogmaals benadrukken dat wij geen partij zijn aan de onderhandelingstafel. We roepen beide partijen wel op, om weer plaats te nemen aan de onderhandelingstafel. We verschuilen ons dan ook niet achter externe partijen. Wij mogen de treinen zelf niet schoonmaken, het is wettelijk niet toegestaan om een staking te breken. We hopen dan ook dat de stakingen zsm zijn opgelost en dat je weer in een schone trein kan reizen

Reageer