vieze treinen en toilletten

• 5 juni 2020
  • 4 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 4

Hoi,

Ik ben jarenlang verdediger geweest van de gedachte dat Nederlanders nogal lui zijn met het opruimen van hun rotzooi. Maar nu er substantieel minder rezigers zijn kom ik nog steeds soms vieze treinen tegen, ook 's ochtends vroeg vanaf de start van de lijn (Maastricht) en nu (het is nu wel avond) weer een toilet waar het water op is. Ik begin van m'n geloof te vallen, misschien ligt het wel niet aan de reizigers…

Groet,

Tonny

4 reacties

Badge

Beste Tonny,

Meldingen van geen water in het toilet worden serieus opgepakt, maar daarvoor is wel het stelnummer of tijd en route van de trein nodig zodat een moderator dit kan doorzetten.

Wat betreft Maastricht weet ik niet wat de mogelijkheden zijn qua schoonmaak maar volgens mij gaat het om iets van 2% van de treinen die in de nacht niet schoongemaakt kunnen worden om bepaalde redenen of het zijn treinen die uit het nachtnet komen waardoor ze niet schoongemaakt kunnen worden in de nacht.

Helaas rijden sommige van dat soort treinen elke dag op dezelfde route en tijdstip dus als je pech hebt zit je dan elke dag in zo’n vieze trein.  Ik weet dat er veel collega's zijn (zoals ik) die dit soort treinen ook melden als we die 's morgens tegen komen in de hoop dat er toch een oplossing voor komt.

Maar meldt ze gerust bij de klantenservice met het liefst het stelnummer en het treinserie nummer.

Reputatie 4

Momenteel gaat het om treinstel 8610, geplande aankomsttijd in Maastricht 22.31.

Bedankt voor de tip!

Reputatie 6

Het nachtnet rijdt overigens al maanden niet meer. Dus deze Geldige Reden gaat niet meer op.

Badge

Het nachtnet rijdt overigens al maanden niet meer. Dus deze Geldige Reden gaat niet meer op.

Nu nier maar normaal wel. Ik geef de algemene situatie aan.

Reageer