beantwoord

Vraagje treinreis

• 17 januari 2017
  • 8 reacties
  • 137 Bekeken

Hallo,
ik donderdag met de trein naar schiphol om een vliegreis te maken.......is het verstandig om woensdag avond al te gaan en een hotel te nemen op schiphol??
icon

Beste antwoord door landrsthrn 17 januari 2017, 15:36

http://9292.nl/reisadvies/station-enschede/station-schiphol-airport/vertrek/2017-01-19T0446

Uw vroegste optie mogelijk is om 04:46 vertrekken vanuit Enschede met aankomsttijd 06:53 op Schiphol Airport. Dat moet zeker wel goed komen, ruim 2,5 uur voor de vlucht aankomen. Een overnachting op Schiphol is niet noodzakelijk.
Bekijk origineel

8 reacties

Ik vlieg naar Zuid-Afrika. Ik heb echt zo'n onderbuik gevoel. Maar ik denk dat ik tot morgen middag het observeer en als er dan nog problemen zijn dan ga ik na de spits vertrekken ipv donderdag.
Bedankt voir jullie tips en adviezen.
Reputatie 7
Hallo A.N.C. en welkom op het NS Serviceforum.

Begrijpelijk dat je graag wat extra reisinformatie wil wat betreft je reis naar Schiphol. Ik zie dat landrsthrn je al heeft voorzien van een geschikt antwoord, was dit afdoende?

Overigens heb ik de titel van je topic aangepast om de vindbaarheid van jouw vraag op het forum te vergroten.
80 euro in de buurt van Amsterdam is betaalbaar. Je koopt een stukje rust, zo zie ik het.

2.5 uur is trouwens niet ruim als je een lange afstand vlucht hebt, als de volgende aankomst binnen Europa is, is het geen probleem. Dus A.N.C. is het een korte of lange vlucht?
Reputatie 6
Badge
Het is maar wat je betaalbaar noemt. Onder de 80 euro kom je nergens binnen. Bovendien ligt de kans dat de treinen zo vroeg in de morgen al uitval/vertraging hebben, gevaarlijk dicht bij de nul.
Ik zou een dagje eerder gaan, je weet nooit wat er gebeurd.
Er zijn rond Schiphol veel betaalbare hotels (bijvoorbeeld in Hoofddorp).
Scheelt een hoop stress en de reis begint uitgerust.
Reputatie 6
Badge
http://9292.nl/reisadvies/station-enschede/station-schiphol-airport/vertrek/2017-01-19T0446

Uw vroegste optie mogelijk is om 04:46 vertrekken vanuit Enschede met aankomsttijd 06:53 op Schiphol Airport. Dat moet zeker wel goed komen, ruim 2,5 uur voor de vlucht aankomen. Een overnachting op Schiphol is niet noodzakelijk.
Mijn startpunt is Enschede en moet vertrekken rond 9.30
Reputatie 6
Badge
Dat hangt ervan af hoe laat je donderdag moet reizen, en wat je startpunt is.

Reageer