beantwoord

Waar blijft de informatie voorziening bij uitgevallen treinen

• 25 april 2019
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Reputatie 1
Twee treinen achter elkaar, eerst Deventer - Amsterdam van 17.18, vervolgens de sprinter Amsterdam - Uitgeest van 19.13: beiden rijden niet. Zonder reden, niet op ns ap, niet via speaker, niet op infoborden. Waarom vallen die treinen uit? Waar blijft de informatie voorziening hierover? Dit is nl structureel, het gebeurt geregeld dat een "trein rijdt niet" melding wordt gegeven zonder uitleg.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 25 april 2019, 21:31

Ik neem aan dat je bij een vertraging geïnformeerd wilt worden over de exacte aard van de uitval, Reiziger mvl. We delen helaas slechts summier waarom een trein is uitgevallen. Wanneer er bijvoorbeeld sprake is van een storing die meerdere treinen raakt geven we zoveel mogelijk aan wat er aan de hand is, denk bijvoorbeeld aan een defecte trein die halverwege het traject staat of een aanrijding. Waarom dit voor enkele treinen niet wordt gedaan durf ik zo niet te zeggen. Ik ga je verzoek doorgeven!
Bekijk origineel

1 reactie

Ik neem aan dat je bij een vertraging geïnformeerd wilt worden over de exacte aard van de uitval, Reiziger mvl. We delen helaas slechts summier waarom een trein is uitgevallen. Wanneer er bijvoorbeeld sprake is van een storing die meerdere treinen raakt geven we zoveel mogelijk aan wat er aan de hand is, denk bijvoorbeeld aan een defecte trein die halverwege het traject staat of een aanrijding. Waarom dit voor enkele treinen niet wordt gedaan durf ik zo niet te zeggen. Ik ga je verzoek doorgeven!

Reageer