beantwoord

Waar gaat dat heen.

• 17 april 2015
  • 28 reacties
  • 1110 Bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Ik denk niet dat er veel toezichthouders zichtbaar zullen zijn of überhaupt aanwezig zullen zijn.

In de Rotterdamse metro stations zijn ze er bijna niet, pas geleden is een collega nog beroofd op een metrostation onder bedreiging van een vuurwapen.

Maar gelukkig hangen er camera´s ....
Berovingen heb je overal. Daarvoor hoef je niet speciaal met het OV. We dwalen hier een beetje af.

Maar volgens mij is zo een dringende mensen massa rond een uitcheck paaltje, in de in de spitz wel een ideale plaats voor zakken rollers.
Berovingen heb je overal. Daarvoor hoef je niet speciaal met het OV. We dwalen hier een beetje af.

Maar volgens mij is zo een dringende mensen massa rond een uitcheck paaltje, in de in de spitz wel een ideale plaats voor zakken rollers.

Inderdaad een prima plek voor zakkenrollers maar dan wel om opgepakt te worden!
Juist dan is iedereen alert op zijn spullen en houdt je je portemonnee vast om uit of in te checken.
Knappe zakkenroller die dan spullen probeert te stelen.
Er zijn dan ook zoveel mensen dat je genoeg mankracht bij de hand hebt om een zakkenroller tegen de grond te werken.
Beetje off-topic want het gaat om makkelijk en controleerbaar in en uitchecken.
Ik neem de proef op de som en ga kort na het inchecken kijken of de Reisplanner App actueel is.

Reageer