beantwoord

Waar is vandaag (22 feb) de sprinter van 17:50 Schiphol naar Hoofddorp gebleven?

• 22 februari 2016
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Geen medeling op Schiphol of op de app, de rit is opeens verdwenen op de app of borden
icon

Beste antwoord door Minke NS 22 februari 2016, 20:14

Hoi Frandbem, welkom op het NS serviceforum.

Zoals Keuzereiziger aangeeft, heeft de trein wel gereden. De trein is vertrokken vanaf het spoor dat bekend was in de reisplanner, namelijk spoor 4. De trein had wel 2 minuten extra reistijd. Ik zie de reis nu wel gewoon in de reisplanner staan waar ook de extra reistijd aangegeven is. Desondanks vind ik het jammer dat de situatie onduidelijk was op het station. Ik hoop dat je de volgende Sprinter van 18:00 wel hebt kunnen pakken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Nou, gewoon, van spoor 4 vertrokken... zie http://ovtijden.com/arnu/rl/3365/2016-02-22T17:51:00+0100/
Nou ik stond er te wachten...maar geen trein en opeens was ie van de borden
Hoi Frandbem, welkom op het NS serviceforum.

Zoals Keuzereiziger aangeeft, heeft de trein wel gereden. De trein is vertrokken vanaf het spoor dat bekend was in de reisplanner, namelijk spoor 4. De trein had wel 2 minuten extra reistijd. Ik zie de reis nu wel gewoon in de reisplanner staan waar ook de extra reistijd aangegeven is. Desondanks vind ik het jammer dat de situatie onduidelijk was op het station. Ik hoop dat je de volgende Sprinter van 18:00 wel hebt kunnen pakken.

Reageer