beantwoord

Waar kan ik een klacht indienen vanwege vertraging?

• 6 July 2014
  • 5 reacties
  • 2020 Bekeken

Vandaag 2.5 uur onderweg geweest van Den Haag moerwijk naar almere centraal
icon

Beste antwoord door Stephan NS 7 July 2014, 08:40

Hoi madeleine, welkom op het NS Serviceforum. Ik zal je beide topics in deze reactie beantwoorden. Er waren afgelopen weekend werkzaamheden op het traject dat je hebt gereisd, daarom kon je reis langer duren dan verwacht. Mocht je ten opzichte van de Reisplanner hierdoor >30 min vertraging hebben opgelopen, dan kun je een claim indienen, klik hier. Mocht je hierbuiten ook nog een klacht willen indienen, dan kan dat hier. Ik heb je topic verplaatst naar "In de trein" en je titel aangepast, zodat deze beter vindbaar is.

Groet, Stephan
Bekijk origineel

5 reacties

Dat kan net als in uw andere topic bij EVA.
Ik kan de link alleen niet openen
Dat is vreemd. Misschien lukt het zo: http://www.ns.nl/virtuele-assistent/virtuele-assistent
Typ dan klacht en klik op verstuur.
Vandaag 2.5 uur onderweg geweest van Den Haag moerwijk naar almere centraal
Zou dat te maken gehad kunnen hebben met geplande en aangekondigde werkzaamheden tussen Den Haag en Leiden, waardoor u een gedeelte met de bus hebt moeten reizen?
Hoi madeleine, welkom op het NS Serviceforum. Ik zal je beide topics in deze reactie beantwoorden. Er waren afgelopen weekend werkzaamheden op het traject dat je hebt gereisd, daarom kon je reis langer duren dan verwacht. Mocht je ten opzichte van de Reisplanner hierdoor >30 min vertraging hebben opgelopen, dan kun je een claim indienen, klik hier. Mocht je hierbuiten ook nog een klacht willen indienen, dan kan dat hier. Ik heb je topic verplaatst naar "In de trein" en je titel aangepast, zodat deze beter vindbaar is.

Groet, Stephan

Reageer