beantwoord

Waar vind ik de tramprijzen, met gebruik van ov-kaart?

• 23 augustus 2014
  • 7 reacties
  • 327 Bekeken

Stel ik bliep-in op de nieuwe binnenweg in Rotterdam en ik bliep uit op Rotterdam CS, wat heb ik dan eigenlijk betaald?
En is die prijs hetzelfde voor Amsterdam Cs-Amsterdam Leidse plein? Kan iemand mij helpen?

Veel goeds,
Dragan
icon

Beste antwoord door Tochjo 23 augustus 2014, 18:10

Prijzen voor tramritten zijn op te vragen door de rit op 9292.nl te plannen. Onder het reisadvies verschijnt de ritprijs. Met "Bekijk korting en details" en "Alle beschikbare prijzen? klik hier" kunt u verdere details over de prijsberekening raadplegen.
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3
Prijzen voor tramritten zijn op te vragen door de rit op 9292.nl te plannen. Onder het reisadvies verschijnt de ritprijs. Met "Bekijk korting en details" en "Alle beschikbare prijzen? klik hier" kunt u verdere details over de prijsberekening raadplegen.
Jo wat snel, thanx man!:D
Ik ben er ook wel al achter dat de prijzen op 9292 vaak niet kloppen, ik ben meestal 50 cent duurder uit
Ik ben er ook wel al achter dat de prijzen op 9292 vaak niet kloppen, ik ben meestal 50 cent duurder uit

Ik kijk altijd op 9292OV wat een rit met tram, bus en/of metro mij zal gaan kosten.
De grootste afwijking die ik de afgelopen jaren heb geconstateerd was zegge en schrijve 2 eurocent.

Een grotere afwijking duidt er doorgaans op dat je andere haltes opgeeft dan waar je daadwerkelijk bent ingestapt.
Beste Dragan, Tochjo heeft je een goede tip gegeven. Via de website van 9292OV kun je de prijzen van al het openbaar vervoer (dus ook van tramvervoerders) inzien. Goede reis gewenst.
Reputatie 4
Badge

Een grotere afwijking duidt er doorgaans op dat je andere haltes opgeeft dan waar je daadwerkelijk bent ingestapt.

Of dat je wel op de goeie haltes bent in- en uitgestapt maar dat de chipkaart apparatuur bij een verkeerde halte is.
Gelukkig kun je dat teveel betaalde zeer simpel terugvorderen.

Reageer