Oh dan nog even iets over die absurd hoge prijs.
Bus/Trein/Benenwagen = €1,36 + €9,20 + gratis 1,4 km lopen = €10,56 Heen en terug = €21,12
Motor = Honda MSX 125 (rijdt 1:55) - 44,9 km = 0,82 ltr E5 = €1,36 Heen en terug = €2,72
Man, man, man bijna 8 maal zo duur voor een ritje vice-versa maar wel 1.000 maal zo slecht.
Beste antwoord door Danny NS
Hoi Daan100862 en welkom bij de NS Community!
Het spijt mij te lezen dat je in een volle trein terecht bent gekomen en dat je niet optimaal van je reis kon genieten, mijn excuus.
Ik ben zeer benieuwd om welke trein het precies ging, ik kan hier dan een druktemelding van maken.
Zo'n druktemelding kan je trouwens ook zelf indienen via onze app, we krijgen dan duidelijk waar er drukte is, en waar mogelijk de treinen verlengen of de frequentie verhogen.
Hier kan je meer lezen over de Druktemelder.
Bekijk origineel
Het spijt mij te lezen dat je in een volle trein terecht bent gekomen en dat je niet optimaal van je reis kon genieten, mijn excuus.
Ik ben zeer benieuwd om welke trein het precies ging, ik kan hier dan een druktemelding van maken.
Zo'n druktemelding kan je trouwens ook zelf indienen via onze app, we krijgen dan duidelijk waar er drukte is, en waar mogelijk de treinen verlengen of de frequentie verhogen.
Hier kan je meer lezen over de Druktemelder.