beantwoord

Waarom heeft de Intercity naar Leeuwarden niet gereden?

• 5 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

Toen ik vandaag dinsdag 5 augustus 2014 de trein terug van Schiphol naar mijn woonplaats wil, was mij opgevallen dat de IC naar Leeuwarden vertrektijd 19:33 u helaas niet heeft gereden. Eerst gaven ze aan dat deze trein met 10 min. vertraging zou vertrekken, maar deze trein had een onbekende vertraging. Deze trein reed onder trein nummer 12771,ik weet niet of dit wel de exacte treinnummer is. Maar hoe dan ook hij heeft vandaag niet gereden. Ik moest gelukkig de sprinter naar Oostvaarders nemen en die reed wel. Wat mij ook opviel is dat er ook de marechaussee bij die intercity naar Leeuwarden stond. Lijkt mij vooral lastig als je naar Wolvega, Akkrum en Grou-Irnsum moet. Dan moet je een uur wachten. Naar Meppel, Steenwijk, Heerenveen en Leeuwarden moest je een halfuur wachten, met een overstap in Zwolle, maar qua aankomsttijd zal niet heel veel uit hebben gemaakt.
icon

Beste antwoord door michaelzetter 6 augustus 2014, 01:58

hmm zo te zien heeft dat treinnummer na leiden aangekomen te zijn niet meer gereden, rede staat er niet bij

Kijk voor overzicht van jouw opgegeven station op :hier

En informatie over het treinnummer: hier
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
hmm zo te zien heeft dat treinnummer na leiden aangekomen te zijn niet meer gereden, rede staat er niet bij

Kijk voor overzicht van jouw opgegeven station op :hier

En informatie over het treinnummer: hier
Ik heb het nog even nagevraagd. Er scheen afgelopen dinsdag een Poolse of een Rusische man te zijn geweest dat hij een alarmpistool bij zich droeg. Geen wonder dat de marechaussee erbij werd geroepen. Waardoor de trein niet had kunnen rijden. Dit was beangstigd. Het had net zo n gek kunnen zijn als bijvoorbeeld Tristan van der Vlis in Alphen aan den Rijn. Ik ben toch wel bang. Maar ik had toen geen idee van. Hij had iedereen jub en neerschieten.
De reden is bij ons niet bekend waarom de trein niet reed, navel. Wel vervelend dat je extra reistijd hebt ervaren. Ben je bekend met de regeling Geld Terug Bij Vertraging? Als je uiteindelijk >30 min later aan bent gekomen dan gepland, kun je een claim indienen.

Reageer