beantwoord

Waarom is de trein van Amsterdam Bijlmer naar Utrecht van 18:30 altijd zo kort?

• 8 september 2016
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Ik reis op werkdagen van Amsterdam Bijlmer naar Utrecht met de trein van 18:30. Deze is altijd zo kort in vergelijking met eerdere treinen. Regelmatig maakt de conducteur excuses voor de drukte. Er wordt dan gezegd dat het drukker is dan normaal, maar iedere dag is het wel druk, het ligt volgens mij aan de te korte trein voor dit tijdstip.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 8 september 2016, 20:46

Hallo Joop_Utrecht, welkom op het Serviceforum.
Vervelend om te lezen dat je regelmatig in een drukke trein zit op dit traject. Ik heb dit van de afgelopen 3 dagen even bekeken en zie dat dit per dag ook nog erg verschillend is. Op het tijdstip dat jij reist zie ik vandaag een ICM met 6 bakken, gisteren een ICM met 8 bakken en dinsdag een ICM met 9 bakken. De drukte in de trein kan verschillende oorzaken hebben. Ik ga in ieder geval je melding over het materieel doorzetten, bedankt hiervoor.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Joop_Utrecht, welkom op het Serviceforum.
Vervelend om te lezen dat je regelmatig in een drukke trein zit op dit traject. Ik heb dit van de afgelopen 3 dagen even bekeken en zie dat dit per dag ook nog erg verschillend is. Op het tijdstip dat jij reist zie ik vandaag een ICM met 6 bakken, gisteren een ICM met 8 bakken en dinsdag een ICM met 9 bakken. De drukte in de trein kan verschillende oorzaken hebben. Ik ga in ieder geval je melding over het materieel doorzetten, bedankt hiervoor.

Reageer