beantwoord

waarom is er de laatste tijd vaak geen wifi beschikbaar op de lijn Santpoort-Amsterdam Centraal?


Het komt regelmatig voor dat er in treinen waar wifi wordt aangeboden dit toch niet beschikbaar is. Hoe komt dit en zal het snel worden hersteld?
icon

Beste antwoord door Thijs NS 26 augustus 2014, 19:20

Het kan zijn dat een wifinetwerk tijdelijk niet werkt. Vaak kun je na het verbinden dan alsnog internetten door handmatig naar nstrein.ns.nl te gaan. Als dit niet werkt mag je ook via twitter het treinstelnummer doorgeven, dan proberen we het netwerk weer aan de praat te krijgen.

Bekijk origineel

3 reacties

Het kan zijn dat een wifinetwerk tijdelijk niet werkt. Vaak kun je na het verbinden dan alsnog internetten door handmatig naar nstrein.ns.nl te gaan. Als dit niet werkt mag je ook via twitter het treinstelnummer doorgeven, dan proberen we het netwerk weer aan de praat te krijgen.
Helaas, handmatig inloggen heb ik ook al geprobeerd. Het netwerk is steeds onbereikbaar.
Badge
Dat is vervelend Louise_trein. Heb je het treinstelnummer toevallig nog doorgegeven via Twitter? Mocht je geen Twitter hebben dan kun je het treinstelnummer ook via dit Serviceforum doorgeven. We kunnen dan de verbinding controleren.

Reageer