Nog mooier wordt het verhaal,als een de reizigers opmerkt...: " Joh,op mijn. I- phone zag ik in Hilversum al bij de meldingen Op de reisplanner ,,dat de aansluiting in Amersfoort niet zou worden gehaald....
Tja, het is vrijdag de dertiende vandaag...,maar...NS, u liet mensen letterlijk in de kou staan! Communicatie n empathie... Ver te zoeken!
Een tot nu toe tevreden en er aren reiziger....
Jan Oosterhuis
Beste antwoord door Loes
De enige die een aansluiting kan garanderen is een treindienstleider van Prorail. Die bepaalt of het sein wel of niet veilig wordt gezet en daarop behoort het treinpersoneel te handelen. Gelukkig hebben we voldoende HC, die normaliter de aansluiting overnemen mits ze daarvan op de hoogte zijn en Pe_pe geeft het al aan, het rijdend personeel wordt niet op de hoogte gebracht. Ik vergis me ook wel eens en dan baal ik stevig en probeer een en ander toch nog op te lossen, bv tegen de regels in de vertrekprocedure te vertragen en mensen toch in mijn deur nog in te laten stappen of ik onderbreek volledig mijn vertrekprocedure, wat weer extra tijd kost.
Is dit een fijne manier van communiceren en werken? Persoonlijk vind ik het niet tof en ik hoop dat collega's aansluitingen overnemen mits dit mogelijk is, zeker als het geen kwartiersdienst behelst, dan ben ik ook wat strikter.
Bekijk origineel
Is dit een fijne manier van communiceren en werken? Persoonlijk vind ik het niet tof en ik hoop dat collega's aansluitingen overnemen mits dit mogelijk is, zeker als het geen kwartiersdienst behelst, dan ben ik ook wat strikter.