beantwoord

waarom reed de trein van 17:08 van Leiden naar Gouda niet vandaag?

• 27 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

Er is geen reden opgegeven en geen excuses aangeboden! Waarom hebben jullie geen rekening met je klanten?? Ik ben dit zo zat, jullie doen maar wat.
icon

Beste antwoord door wsm 27 augustus 2014, 18:42

NS zal hier Gegronde Redenen voor hebben gehad. Er was in elk geval wel materieel beschikbaar, want ik zag zelf de trein gereed staan te Leiden. Wellicht dat er een defect was aan het materieel, waardoor het niet veilig was om te rijden. Of dat er geen conducteur of machinist beschikbaar was, waardoor het niet mogelijk / veilig zou zijn om te rijden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
NS zal hier Gegronde Redenen voor hebben gehad. Er was in elk geval wel materieel beschikbaar, want ik zag zelf de trein gereed staan te Leiden. Wellicht dat er een defect was aan het materieel, waardoor het niet veilig was om te rijden. Of dat er geen conducteur of machinist beschikbaar was, waardoor het niet mogelijk / veilig zou zijn om te rijden.
Beste arigato,

Ik kan me voorstellen dat je baalt als je trein niet rijdt en je daardoor later op je bestemming aankomt. Er is altijd een reden waarom een trein niet rijdt, we laten nooit zomaar een trein uitvallen. In dit geval ging het om een defect aan de trein, waardoor hij niet kon vertrekken vanaf Leiden. Als je meer dan 30 minuten vertraging had, kun je een geld terug bij vertraging claim indienen. Vind hier meer info.

Reageer