beantwoord

Waarom stopt de intercity niet in Heiloo i.v.m. de aangepaste dienstregeling?

• 18 november 2015
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
waarom kan als de normale intercity naar amsterdam-maastricht (vanuit Heiloo) niet rijdt vanwege aangepaste dienstregeling, niet gewoon gereden worden volgens de avond dienstregeling? Dan stop de intercity naar Nijmegen extra in Heiloo.
Door de huidige oplossing hebben reizigers uit Heiloo 20 tot 25 min langere reistijd. Door dezelfde oplossing als 's avond te kiezen, is de reistijd helemaal normaal, alleen zijn er andere vertrektijden.
icon

Beste antwoord door Inge NS 18 november 2015, 14:21

Welkom op het forum JeGE!

Ik heb navraag gedaan bij logistiek en ze gaan het plan voor een volgende keer aanpassen. De intercity zal dan een extra stop krijgen op station Heiloo. Voor nu bedankt voor je feedback! :)

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein. Verder heb ik de titel van je topic aangepast in kleine letters.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb navraag gedaan bij logistiek en ze gaan het plan voor een volgende keer aanpassen. De intercity zal dan een extra stop krijgen op station Heiloo. Voor nu bedankt voor je feedback! :)

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein. Verder heb ik de titel van je topic aangepast in kleine letters.

Super om te horen! Bedankt voor de snelle terugkoppeling

Reageer