beantwoord

Waarom zie ik slechts de spoorwerken voor de komende 2 weken op de NS-website/in de NS-app?

• 14 januari 2015
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Van de week zag ik in de gauwigheid van het voorbijlopen op Den Haag Hollands Spoor een NS-mededeling hangen over spoorwerkzaamheden bij Schiedam. Dat zou ergens eind februari plaatsvinden, waardoor een hele week geen treinverkeer mogelijk is tussen Den Haag en Rotterdam. Ik kan dat (nog) nergens terugvinden op de NS-website of in de NS-app. Waarom informeert de NS niet gewoon alle bekende spoorwerkzaamheden die reeds bekend zijn? Wel zo klantvriendelijk.
icon

Beste antwoord door Thijs2 14 januari 2015, 17:41

De reisplanner wordt 10 dagen van tevoren helemaal geüpdate. Op dat moment zijn alle details van de werkzaamheden duidelijk en kunnen we de reisplanner definitief maken. Werkzaamheden zijn al wel wat eerder van tevoren te zien op de site van Prorail.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Omdat NS altijd 10 dagen vooruit kijkt en geen dag langer. Misschien omdat er tot die tijd nog wijzigingen kunnen optreden.
Badge
Informatie over deze werkzaamheden staat al enige tijd onder 'actualiteiten': http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/informatie/actualiteiten#werkzaamheden-bij-delft
Reputatie 1
Omdat NS altijd 10 dagen vooruit kijkt en geen dag langer. Misschien omdat er tot die tijd nog wijzigingen kunnen optreden.
Ja, ook met de nieuwe dienstregeling wachten ze altijd enorm lang met online beschikbaar maken. Plannen schijnt niet een van de sterke punten van de NS te zijn.
De reisplanner wordt 10 dagen van tevoren helemaal geüpdate. Op dat moment zijn alle details van de werkzaamheden duidelijk en kunnen we de reisplanner definitief maken. Werkzaamheden zijn al wel wat eerder van tevoren te zien op de site van Prorail.

Reageer