beantwoord

Wanneer gaat NS wifi verbeteren

Toon eerste bericht

35 reacties

Als er pas een inlogpagina tevoorschijn komt als u een willekeurige pagina laadt, ligt dat niet aan WiFi in de trein, maar aan de instellingen van uw eigen systeem. Daar is op zich niets mis mee. Dat er vervolgens geen verbinding met het internet kan worden gemaakt, is natuurlijk niet in orde.
Er komt helemaal geen inlogpagina tevoorschijn.
Met mijn eigen systeem lijkt niets mis te zijn; een paar maanden geleden werkte Wifi in de trein prima.
En ik maak nu alleen in de trein dergelijke problemen mee met mijn MacBook.
Met mijn eigen systeem lijkt niets mis te zijn; een paar maanden geleden werkte Wifi in de trein prima.
Dan ga je je toch afvragen wat ze veranderd hebben... (hier dezelfde ervaring).
@André van Delft
Ik heb uw reactie #25 verkeerd begrepen, namelijk dat u naar de nstrein-pagina werd geleid, maar vervolgens geen verbinding met internet kon krijgen.
Zelfs in een totaal lege trein, waar ik laatst in zat was whatsapp gebruiken gewoon niet mogelijk. Sinds 7 maanden reis ik om de week met de trein, in die tijd heb ik 2 keer gehad dat de wifi het goed deed.
Ik denk dat er toch iets gedaan moet worden aan de capaciteit van de geliefde 'WiFi in de trein'
Badge
Er komt helemaal geen inlogpagina tevoorschijn.
En ik maak nu alleen in de trein dergelijke problemen mee met mijn MacBook.

He André, bij een volgende keer wil ik je adviseren om ons aan te spreken via Twitter. Via Twitter kunnen wij gelijk de Wifi checken. Op het forum lezen wij de berichten soms te laat en zit je al niet meer in de trein.
@Leny NS
Misschien moeten jullie het forum dan gewoon net zo goed bijhouden als Twitter. Het heeft in dit geval inderdaad geen enkele zin om er 11 dagen later nog op te reageren.
De moderators zijn toch in dienst om hier dagelijks vragen te beantwoorden ?

En net alsof het een plaatselijk probleem is, gezien de klachtenregen werkt wifi bijna nergens goed.
Ik wil graag toevoegen dat ik aan website ontwikkeling doe in de trein. Dat vraagt alleen maar om het typen van commando's, maar een paar bytes heen en weer, elke paar seconden maar het is echt onbruikbaar. Ik typ iets, en het verschijnt vervolgens tergend langzaam op de server. Ik lees meestal tegelijkertijd een boek en kijk af en toe of er al iets is gebeurd. Het slaat gewoon nergens op. Jullie kunnen mensen deze irriterende ervaring beter besparen en het geld ergens anders in steken.
Beetje jammer om groots te adverteren met iets wat er gewoon niet is (want het is onbruikbaar).
Volle trein, lege trein, maakt geen fluit uit hoor!! En sowieso zou dat niets meer moeten uitmaken, er zijn hele grote bedrijven die toch ook wifi kunnen leveren: een overvolle mac donalds = wifi, een overvol hotel = wifi. Een boedel treintje bij de NS met 3 man erin = geen wifi. Prima, maar show er dan niet mee..

Reageer